Gå til innhold

Smitte i avføring

Anbefalte innlegg

Gjest ekkeltda!!!

Sønnen min fikk hel dressen full i skit/avføring da vi skulle gå tur i dag. Da jeg kikket rundt meg var det fult av bæsj overalt, og oppi en av haugene lå det et kinderegg...

Det er svært mange narkomane i byen vår og jeg så for meg at dette var en narkoman sin skit og tenkte på hiv- og hepatitt- smittefare. Vi oppdaget dette ikke med en gang, og gutten var skitten på hendene også og tok seg i anskitet...!!

Er det mulig at dette var menneskeskit (i og med at de ofte har narkotikaen i kinderegg i rompa) og hvor risikabelt har dette vært for sønnen min. Jeg fant også bæsj på regntrekket til babyen vår, og jeg matet ham akkurat med små skivebiter. Kan han ha fått noe i seg?? Urk, for en opplevelse!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/12551-smitte-i-avf%C3%B8ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pål Sand, almenlege

Kjære ekkeltda.

Jeg vil vel i utgangspunktet tro at det var avføring fra hund.Sannsynligvis har du ingenting å bekymre deg over selvom det selvfølgelig var ejkelt.Hvis noe evnt.skulle kunne smitte,måtte det være Hepatitt A.HIV,Hepatitt B og C smitter ikke på denne måten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/12551-smitte-i-avf%C3%B8ring/#findComment-62357
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...