Gå til innhold

Menn i dameundertøy


UndrerLitt

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann som lurer på en ting: Hvor vanlig er det at menn ønsker å kle seg i dameundertøy under sexakten? Da tenker jeg på både dametruser og strømpebukser/stay-ups. Har damene noe imot at menn kler seg ut under akten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest damedamedams

Har damene noe imot??

Noen damer digger det sikkert, men for min egen del foretrekker jeg selv å representere det feminine og forventer en mann som er en MANN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe galt å kle seg i dameundertøy i ny og ne, men det er greit om dette blir gjort under kontrollerte former. Det er tross alt et hårtynt skille mellom heterofili, homofili og audiofili.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er så vanlig nei, men vi er jo alle forskjellige. Men at en mann tøyser med å ta på seg en BH eller en tanga, det tror jeg er vanlig, om det er for å få en god latter eller for nysgjerrighetens skyld... de fleste synes jo det er gøy å kle seg ut, men i sengen vil jeg mannen skal være mann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ingen uvanlig fetisj

Det å like å kle seg i dameundertøy er vel ikke akkurat den mest uvanlige fetisjen man kan ha skulle jeg tro.

Jeg hadde en elsker en gang som likte det. Tror det var mye fordi han debuterte med en eldre dame som kledde seg i veldig sexy undertøy.

Jeg syntes det var morsomt og var helt med på det. Han var dessuten utrolig sexy med stringtruser og stayups på de lange beina hans (mimre, mimre...). Husker han kom kledd i skikkelig mannlig dress og frakk, og under hadde han det stilige dameundertøyet, i tillegg til at han var barbert både her og der (inkludert beina). Jummy!

Han likte ellers også veldig godt at jeg brukte sexy undertøy, så når vi holdt på så var det mye undertøy og åpninger både her og der... Sprita opp sexen ganske mye det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en hårete mann dukket opp i et dollete dameundertøy - ja, da hadde jeg spydd. Og kniset, og skyndet meg vekk.

Heldigvis er ikke alle som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke si noe om hvor vanlig det er med menn i dameundertøy, da jeg i det store og hele har rimelig begrenset erfaring med menn i undertøy. Så langt har jeg imidlertid aldri sett eller møtt noen.

Men hvis det mot formodning skjer at jeg en dag får erfaring med en mann i dameundertøy, vil det antakelig utløse forskrekket latter (eller noe sånt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Jeg ville ikke hatt sex med en mann med dameundertøy.. da hadde jeg ledd meg i hjæl.. Men smaken er som baken! ; )

Mannen skal være mann ja.. Den feminine i senga skal være meg og bare meg, så lenge det ikke er en jente til da..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Det finnes så mange fetisher, dette er jo egentlig en uskyldig en. Men jeg ville nok vært rimelig trygg på dama før jeg sa noe om jeg var deg. Det er mange reaksjoner på fetish blandt mennesker som ikke er klar over dette. Så trø forsiktig.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jolly Roger

Jeg kan ikke si noe om hvor vanlig det er med menn i dameundertøy, da jeg i det store og hele har rimelig begrenset erfaring med menn i undertøy. Så langt har jeg imidlertid aldri sett eller møtt noen.

Men hvis det mot formodning skjer at jeg en dag får erfaring med en mann i dameundertøy, vil det antakelig utløse forskrekket latter (eller noe sånt).

"... da jeg i det store og hele har rimelig begrenset erfaring med menn i undertøy. Så langt har jeg imidlertid aldri sett eller møtt noen. ..."

Tenkte bare jeg skulle informere om at langt de fleste menn bruker undertøy. Har du aldri møtt menn som bruker undertøy, så vil jeg anbefale deg å komme deg ut mer!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"... da jeg i det store og hele har rimelig begrenset erfaring med menn i undertøy. Så langt har jeg imidlertid aldri sett eller møtt noen. ..."

Tenkte bare jeg skulle informere om at langt de fleste menn bruker undertøy. Har du aldri møtt menn som bruker undertøy, så vil jeg anbefale deg å komme deg ut mer!

;-)

Er det sant??

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym feiging

Det er ikke noe galt å kle seg i dameundertøy i ny og ne, men det er greit om dette blir gjort under kontrollerte former. Det er tross alt et hårtynt skille mellom heterofili, homofili og audiofili.

Unnskyld, den skjønte jeg ikke. "Audiofili"? Har det med lyd å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mammelukk

Typen min brukte kvinneundertøy i en periode. Helt til han skiftet kjønn. (Ja, helt sant.)

Før jeg skjønte/fikk vite at han ville skifte kjønn syns jeg det var helt greit (men litt rart) at han ville bruke kvinneundertøy. Men, jeg forsto det på en måte også. Det var jo en fantasi, noe han tente på, like mye som jeg kanskje tenner på å gå i latex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 20 år senere...

Det er ikke uvanlig at menn kler seg i hofteholder, nylonstrømper, tights og miniskjørt. De kalles crossdressere, og er oftest hetero. Det er en fetish om å kle seg i det motsatte kjønns klær. De regner med at det er mellom 15 og 25 millioner crossdressere (CD) bare i USA. På Temu får man kjøpt dameundertøy, strømper, dametruser, miniskjørt, kjoler mm i manne størrelse. Jeg gjør det ofte under mine olabukser mm. Det føles utrolig spennende å ha på. Har til og med gått på pub i hofteholder, nylon strømper, lakk tights og miniskjørt på ferie i utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manakins

Har snakket med en venn om det, men ikke hatt det slik i min egen virkelighet. Hadde sikkert vært helt greit det. Uproblematisk for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...