Gå til innhold

det gir seg ikke


Gjest meg

Anbefalte innlegg

jeg gikk til lege med soppinf. og han behandlet meg og gav meg tabletter og krem ( dette er i utlandet)det ble bra en ukes tid, men naa er det i full blomstring igjen og hvis jeg har sex med typen min faar han ogsaa kloe...hva er dette og hvorfor kom dette tilbake....

jeg fikk beskjed at det var sopp, men hvis jeg da ble behandlet for det, hvorfor gikk det ikke bort.....

hjelp........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ha smittet kjæresten din. (hvis du leser tidligere innlegg om sopp, ser du at det er delte meninger om hvor vidt det smitter eller ikke, men det gjør det!! Jeg har erfaring med det) Da må jo naturligvis han også behandles, ellers får du det bare igjen og igjen. Han trenger ikke å få så sterke symptomer som deg, så det er mulig han har det uten at han vet det. Smør inn snabelen hans med Canesten i en ukes tid :-)

Håper det går over, for det er noe skit.

(jeg var plaget med det lenge og det hjalp ikke med Canesten. Jeg fikk da Diflucan på resept. Nå er det borte vekk! Spør legen din om det, dersom det ikke gir seg.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Sopp har dessverre en tendens til å komme tilbake. Din venn har tilsynelatende også sopp, så jeg foreslår ny kur for deg og at han smører seg med samme krem som du har brukt. I Norge kan man kjøpe sopp-midler uten resept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...