Gjest hals Skrevet 13. desember 2000 Skrevet 13. desember 2000 Jeg er 23 år gammel og har fått halsbrann. Jeg får også noen ganger vondt i magen. Dette skjer mest når jeg er stresset, men halsbrannen er der nesten hele tiden, mest etter at jeg har spist. Jeg har prøvd gaviscon , men det hjelper ikke. Hva kan dette skyldes?Og hvordan kan det bli bra igjen? Har hatt det i en uke nå. 0 Siter
Dystonia Skrevet 13. desember 2000 Skrevet 13. desember 2000 På helsekostbutikker får du kjøpt noe som heter Magepastiller - prøv disse du. [email protected] 0 Siter
Pål Sand, almenlege Skrevet 14. desember 2000 Skrevet 14. desember 2000 Kjære hals. Du bør til en vurderinghos legen din med tanke på magekatarr/sår og halsbrann.Det kan vøære at Gaviscon ikke er sterkt nok.Hvis du har bakterien Helicobacter Pylori i magesekken som danner grunnlaget for magekatarr/sår kan denne behandles med en såkalt trippelkur.Du bør da først ha vært til en gastroscopi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.