Gå til innhold

Seroxat/Remeron(NHD om du har tid)


Gjest Tvang25

Anbefalte innlegg

Gjest Tvang25

Hei!

Jeg har tvangstanker/angst og bruker derfor seroxat 40 mg. Jeg fikk mye bivirkninger av disse, og skal derfor bytte. Skal bytte til Remeron.

I den forbinnelse skulle jeg ta 20 mg seroxat og en halv tab med remeron. Dette skulle jeg i en og en halv uke.

Men så tok jeg feil i går, jeg tok 20 mg seroxat og 30 mg(hel tablett) remeron. Var på jobb og ble kjempe svimmel, så trøtt at jeg sovnet innemellom (duppet av iallefall) og husker nesten ikke de første timene.

Så derfor er jeg nå kjempe redd. Har jo tvang, så er redd jeg har gjort dumme ting i disse timene. Har selv pasienter, og husker jo mesteparten, men holdt jo på å sovne og måtte virkelig ta meg sammen. Husker dette i en "dis".

Er dette farlig??? Håper jeg ikke har gjort noe dumt jeg ikke husker... Dumme meg som tok feil dose asså...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Du må ta remeron om kvelden. Dessuten kan du får remeron som 15mg smelte tabletter det tar jeg. Du blir nemlig veldig trøtt av den medisinen. Jeg sovner i løpet av 1-1 1/2 time etter at jeg har tatt den og sover da som regel i 10-12 timer.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tvang25

Du må ta remeron om kvelden. Dessuten kan du får remeron som 15mg smelte tabletter det tar jeg. Du blir nemlig veldig trøtt av den medisinen. Jeg sovner i løpet av 1-1 1/2 time etter at jeg har tatt den og sover da som regel i 10-12 timer.

Mvh

Ok... Tusen takk!! Da skal jeg ta den i kveld... Så slipper jeg å sovne i gående stilling:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Feilmedisineringen er helt ufarlig. Har kun den bivirkning du opplevde - trøtthet.

Som andre har skrevet: Remeron må tas om kvelden, 1-3 timer før sengetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...