Gå til innhold

hvorfor vil han ikke ha meg?


Gjest sølibat

Anbefalte innlegg

Gjest sølibat

heisann!

Jeg er en kvinne i tjueårene som er gift med en mann som er 8 år eldre enn meg.

vi har vært gift i 6år.I begynnelsen hadde vi et veldig aktivt sexliv, med sex flere ganger daglig.På den tiden var jeg litt overvektig.

Nå har vi sex kanskje bare en gang i måneden, han skylder hele tiden på at han er trøtt etc. (og går istedet og spiller tv.spill)

jeg blir ganske frustrert over dette,hva er det med meg? nå er jeg også normalvektig og trener regelmesig. Jeg har behov for sex ihvertfall et par ganger i uken.Skjønner det ikke, han var veldig seksuellt aktiv før?

jeg har noen restriksjoner når det gjelder sex: ikke analsex og ikke oralsex hvis han ikke er nydusjet.

kan det ha påvirket hans nedsatte sexlyst?

Jeg har prøvd å barbere meg nedentil for at han skulle få økt lyst på meg, men det var misslykket.

Hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Kan være at han tenner på litt overvektige kvinner. Det er jo menn som er sånn også vet du. Smaken er som baken delt. Noen liker sin kjære tynn andre liker dem litt runde.

Min datter har fått beskjed av forloveden at hun ikke må slanke seg f.eks. Han vil ha henne slik hun er f.eks.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sølibat

Kan være at han tenner på litt overvektige kvinner. Det er jo menn som er sånn også vet du. Smaken er som baken delt. Noen liker sin kjære tynn andre liker dem litt runde.

Min datter har fått beskjed av forloveden at hun ikke må slanke seg f.eks. Han vil ha henne slik hun er f.eks.

Mvh

ja, kanskje det...

han har hele tiden vært i mot at jeg slanket meg, og begynner å kjøpe godterier hvis han merker at jeg er inne i en "slankeperiode" jeg har slanket meg endel for å føle meg selv bedre, mer attraktiv og bedre helse.I følge andre har jeg et veldig godt utseende, men utseende er ikke alt? ja...kanskje tenner han mer på større kvinner...det har jeg ikke tenkt på....

Tusen takk for tanken :)

jeg kommer ikke uansett til å legge på meg for at han skal tenne mer på meg.....han må godta meg som jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, kanskje det...

han har hele tiden vært i mot at jeg slanket meg, og begynner å kjøpe godterier hvis han merker at jeg er inne i en "slankeperiode" jeg har slanket meg endel for å føle meg selv bedre, mer attraktiv og bedre helse.I følge andre har jeg et veldig godt utseende, men utseende er ikke alt? ja...kanskje tenner han mer på større kvinner...det har jeg ikke tenkt på....

Tusen takk for tanken :)

jeg kommer ikke uansett til å legge på meg for at han skal tenne mer på meg.....han må godta meg som jeg er.

Det er ofte vanlig at sexlivet dabber av litt ettersom man har vært sammen en stund. Men det skal gå an å få gnist i forholdet igjen.:) Det er skrevet en del lignende innlegg så du kan jo søke her på doktoronline. (Oppe til høyre på det røde feltet)

Noen ganger er lite sex et symptom på at noe annet er galt i forholdet. For å finne ut av det bør dere snakke sammen. Hvis han ikke er så glad i å prate så kan det hjelpe om dere prater mens dere går tur, lager mat eller holder på med en eller annen slags aktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mannegutten

Hvis en mann virkelig er tent på en kvinne, så spiller det ingen rolle om hun setter noen "restriksjoner", eller om en har litt hår på musa.

Verden er nå engang slik, at lysten på partneren ofte forsvinner etter noen år. Det er jo selvfølgelig litt synd for den ene, hvis dette fenomenet ikke inntrer omtrent samtidig hos begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Ja, kanskje liker han deg litt mere overvektig. Men jeg holder med deg...hvis du ikke blir sykelig tynn men er i god form og trives så ikke finn på å legge på deg pga. dette.

Han må som du selv sier godta deg som du er.

Du kan vel ikke presse ham til sex, men å prate synes jeg du kan kreve. Jeg hadde nå gått rett på jeg da, forklart min frustrasjon og at jeg var interessert i å legge alt til rette for å ordne på problemet.

Han burde da etterhvert klare å fortelle hva det er som er galt for ham. Man kan sjelden rydde opp i problemer hvis de ikke blir snakket om.

Jeg reagerte litt på det andre du skrev og jeg da...at han ikke likte særlig mange variasjonen innen sex. Hmmm...

Hvis han liker ting på en fast og kjent måte så spørs det om han ikke trives med at du har mistet vekt ja.

Forlang en forklaring du, for om ikke annet så fortjener du det.

Lykke til.

Hilsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lolitalempicka

Jeg tror alt går i perioder,enkelte tider jobber man mye,har bekymringer,og dette kan gjøre at sexlysten daler hos begge.Jeg mener det er viktig å ha en åpen dialog om dette,som alt annet i et forhold.Menn kan bli trette de og,det er ikke bare kvinner som har hodepine lenger,Prøv å prat ut med ham,men ikke vær i angrepsposisjon,bare si at du savner ham og den delen av samlivet deres!Hverdagen kan virke kjedelig og forutsigbar, i perioder,og sex er jo ikke bare sex,men en nøkkel til den deilige intimiteten mennesker kan dele.Dette er lett å glemme,man skal jo få tid til det innimellom jobb,venner,trening,familie,hobbyer osv.

Mitt råd er bare å prate ut,og hvis det virker som han synes du er helt på jordet,så er det hans problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

ja, kanskje det...

han har hele tiden vært i mot at jeg slanket meg, og begynner å kjøpe godterier hvis han merker at jeg er inne i en "slankeperiode" jeg har slanket meg endel for å føle meg selv bedre, mer attraktiv og bedre helse.I følge andre har jeg et veldig godt utseende, men utseende er ikke alt? ja...kanskje tenner han mer på større kvinner...det har jeg ikke tenkt på....

Tusen takk for tanken :)

jeg kommer ikke uansett til å legge på meg for at han skal tenne mer på meg.....han må godta meg som jeg er.

Jeg er helt enig i at han må godta deg som den du er. Det som er viktigst for en person er jo den innvendige skjønnheten. Får den komme til sin rett blir uteseende ikke så viktig.

Jeg har selv vært syltynn, veldig undervektig nesten bulimisk. Nå er jeg lett overvektig og jeg må si at jeg får like mange komplementer nå som før. Fordi min selvtillit og min indre ro er det som tiltrekker mennesker mest.

Hold deg på den vekten du trives med det er det du vinner mest med i lengden.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke bare kroppen din som har noe å si??

Selv om man ikke har det helt bra i forholdet så daler ofte lysten for sex med partneren. Problemstillingen kanskje ofte motsatt veg, men uansett veg er det selvsagt ille..

Det sies at har man et godt sexliv utgjør det 10% av et forhold, men har man problemer med sexlivet utgjør det 90% av forholdet..

Kanskje du kan spørre deg selv om det er noe i forholdet som du kan gjøre bedre overfor han? Er han sliten? Har dere kjørt dere fast i vaner og hverdagslivet?

Uansett; svaret ligger hos han og ikke hos oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke bare kroppen din som har noe å si??

Selv om man ikke har det helt bra i forholdet så daler ofte lysten for sex med partneren. Problemstillingen kanskje ofte motsatt veg, men uansett veg er det selvsagt ille..

Det sies at har man et godt sexliv utgjør det 10% av et forhold, men har man problemer med sexlivet utgjør det 90% av forholdet..

Kanskje du kan spørre deg selv om det er noe i forholdet som du kan gjøre bedre overfor han? Er han sliten? Har dere kjørt dere fast i vaner og hverdagslivet?

Uansett; svaret ligger hos han og ikke hos oss..

"Uansett; svaret ligger hos han og ikke hos oss.. "

Får inderlig håpe ikke problemet ligger hos deg i alle fall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Uansett; svaret ligger hos han og ikke hos oss.. "

Får inderlig håpe ikke problemet ligger hos deg i alle fall :-)

Nei, akkurat _det_ vil jeg ha meg frabedt;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...