Gå til innhold

Remeron igjen...


Gjest Tvang25

Anbefalte innlegg

Gjest Tvang25

Som jeg skrev tidligere i dag, har jeg begynt på Remeron. Tok 30 mg i går, har ikke tatt det i dag. Nå har jeg vondt i halsen. Ikke sånn masse, men litt.

Er litt usikker om jeg har hatt dette tidligere i uken...

Men nå ble jeg redd av dette også... Har lest at man skal kontakte lege om man får vondt. Gjelder dette litt vondt også? (Ikke feber..tror iallefall ikke det). Om jeg blir forkjølet skal jeg da kontakte lege?

Har tvangstanker og er redd for smitte o.l. Er derfor redd mht hiv osv!! Jeg ble så redd. Trenger jeg kontakte lege? Noen som vet?

Klem fra redd,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Det står vel at du skal ta kontakt med lege om du får influensaliknende symptomer eller feber. Jeg hadde også det litt i begynnelsen. Men det er jo halsebetennelse tid så jeg ville nok sett det litt an var jeg deg. Kanskje du kan ringe på tirsdag dersom du ikke blir bedre.

Jeg har merket i det siste at jeg får halsbrann av remeronen. Tror iallefall at det er den som gjør det.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tvang25

Det står vel at du skal ta kontakt med lege om du får influensaliknende symptomer eller feber. Jeg hadde også det litt i begynnelsen. Men det er jo halsebetennelse tid så jeg ville nok sett det litt an var jeg deg. Kanskje du kan ringe på tirsdag dersom du ikke blir bedre.

Jeg har merket i det siste at jeg får halsbrann av remeronen. Tror iallefall at det er den som gjør det.

Mvh

Tusen takk for svar igjen Kizza... Det er veldig snilt av deg å svare meg:)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...