Gå til innhold

uggent spm

Anbefalte innlegg

for det første: når jeg er på do og gjør ifra meg, blør jeg ofte fra analen etterpå. ikke sånn at det renner, men iblandt kommer det en del når jeg tørker meg.. ganske ekkelt..

dessuten.. har jeg i en del dager nå vært plaga av diarè. ikke sånn at jeg må springe på do i hytt og pine, men de gangene jeg har måttet på do, har det vært av det flytende slaget *urk*. nå har det seg sånn at når jeg er ferdig på do, og gjerne resten av dagen, så har jeg kjempevondt i rumpa. er iblandt ubehagelig å sitte. og også nå mens jeg har hatt diarè har jeg blødd etterpå.. i dag ganske masse.. har også følt meg ganske uggen de siste dagene. kvalm på en måte. mandag var det såpass ille at jeg var sikker på jeg kom til å kaste opp, men etter litt søvn gikk det over. allikevel er det ikke særlig behagelig å gå rundt å være uvel hele tida.. attpåtil er jeg forkjøla og hoster meg blå annahvert minutt.. *sukk*..

dette med blødningene er noe jeg har hatt ganske så lenge, av og til kommer det mer enn andre ganger.. diarè og kvalme/uvel har jeg bare hatt de siste dagene.. men.. er det grunn til å gå til lege? har litt dårlig råd for tida (veldig dårlig råd!!), så jeg veit liksom ikke helt...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/12576-uggent-spm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...