fudge Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hei, Det er sikkert ikke så mange som kjenner meg igjen her inne, for det blir lenge mellom hver gang jeg skriver. Men jeg er innom her hver dag og leser hvert ord som blir skrevet i forum. Jeg og sambo var på par-kurs på SMI i dag! Eller blir det i går...? Det har vel blitt en ny dag nå. Det var utrolig spennende og "godt" å få møte andre par som står i noe av den samme situasjonen som vi gjør - der kvinnen i forholdet er utsatt for overgrep. Jeg er kjempeglad for at vi dro dit, selvom jeg føler at tiden var så knapp og det var så mye vi egentlig skulle snakket med hverandre om, alle sammen. Å dele erfaringer - å se andre nikke og kanskje le eller gråte i gjenkjennelse... Det gir meg en følelse av.... "normalhet", tror jeg. Eller i alle fall en følelese av å ikke stå så alene om alle de rare tankene og handlingsmønstrene i forholdet. Jeg tror sambo følte noe av det samme. Vi fortsatte å snakke sammet etter at vi kom hjem på kvelden, og jeg delte ting med han som jeg tidligere i uken tenkte at han aldri måtte få vite - for da ville han helt sikkert hate meg! ;o) For nesten første gang, tror jeg, kunne jeg "avsløre" den virkelige _meg_ og likevel føle meg helt trygg. Den velkjente, krypende følelsen av angst som kommer når jeg prøver å dele meg selv, den kom ikke... for jeg behøvde ikke forsvare meg. Du vet hva jeg snakker om - deg som jeg fikk lov til å dele litt med denne uken - du som gav meg visshet om at jeg slettes ikke er alene og at intet er nytt under solen. Du vet hvem du er... Takk! ) Det tar litt tid før det hele synker inn... Nå, endel timer etterpå, er jeg fryktelig sliten og natteroen er tatt ifra meg for i natt, men jeg tror likevel at jeg ikke angrer på noe av det jeg har tillatt meg å dele i dag. Akkurat nå er det bare litt oversvømmelse i hodet mitt... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125794-oversv%C3%B8mmelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ritva Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Så flott og godt å høre:).Du har gjordt en stor innsats for deg selv..modighet gir trygghet:) Nå skal du videre...frem! "Overflowen" vil gå over til ro og den krypende angsten til sikkerhet om at du er normal og verdifull for den du er! -Og det er det ingen eller noe som kan ta fra deg Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125794-oversv%C3%B8mmelse/#findComment-764399 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.