enile Skrevet 13. desember 2000 Skrevet 13. desember 2000 Jeg har et gul-hvitt belegg på tunga. Jeg forsøker stadig å børste det bort med tannbørsten, men det kommer igjen med en gang igjen. Hva er dette? Finnes det noen måte å bli kvitt det på? Jeg hadde det ikke før i tiden. Det gir meg nokså dårlig ånde og ser guffent ut... Kan det ha noen sammenheng med candida-syndrom som noen mener jeg har? Jeg er plaget med luft i magen og mye kløe på huden, spesielt under bryst og i skrittet. (ikke utslett) 0 Siter
Gjest osiris Skrevet 14. desember 2000 Skrevet 14. desember 2000 Jeg har det selv med jevne mellomrom, og syns det hjelper med zink sugetabletter som du får på apoteket. I tillegg skyler jeg munnen med vann med et par dråper tea-trea olje i. Dette gjør jeg en til to ganger i uka. Ikke bruk for mye av det! Lykke til 0 Siter
Pål Sand, almenlege Skrevet 14. desember 2000 Skrevet 14. desember 2000 Kjære enile. Dette kan være sopp i munnhiulen.Det kan behandles med munnskyllevann el.sugetabletter mot sopp.Jeg vil anbefale deg å oppsøke en lege elen tannlege for en vurdering. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.