Gå til innhold

Farsdag i dag.....


aleneogalene

Anbefalte innlegg

og jeg bor 250 mil unna ungene mine. Jeg hadde håpet på en telefon og kanskje et brev med tegninger og noen få setninger om at de er glad i meg og savner meg. Men nei, mora har fått barn med en ny mann og da betyr ikke faren til de to første noe.

Farsdag i dag.....

og jeg føler meg ikke som far..

savner de så sinnsykt masse, vil bare holde rundt de og klemme de hardt inntil meg, men det kan jeg ikke. Har sittet og sett på bilder hele dagen, gjør bare vondt verre det vet jeg men hva skal jeg gjøre?

I dag er ikke noen god dag...

og morgendagen vil jeg ikke skal komme...

Hvorfor skal det være slik at det er mora som er viktigst i et samfunns øyne? Jeg er like glad i ungene mine som hun er, ingen tvil om det.

Det vil ikke si at jeg er verdens beste person, jeg har fullt av feil som alle andre blant annet er vi jo ikke gift lengre og det er min feil.

Men skal det gå ut over ungene? Trenger de ikke faren sin? Trenger ikke jeg dem? Hva er vitsen med en farsdag hvis jeg ikke kan få snakke med dem engang?

Joda, jeg har vurdert å ringe dem selv, men jeg ringer jo hver helg. Tenkte kanskje at akkurat denne dagen skulle jeg slippe å ringe men få den gode følelsen når du ser de to fineste barna i verden poppe opp på displayet på mobilen etterfulgt av en eller annen ringelyd.

I dag er ikke noen god dag...

Kommer det noengang til å komme noen gode dager når farsdagen ikke er viktig lenger?

Jeg elsker ungene mine!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jeg velger meg april

og her sitter jeg og synes utrolig synd på deg, men så tenker jeg at de ungene dine må da være utrolig heldige som har en far som er så glad i dem! Stå på - du er garantert viktig for dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest aleneanno2003

Liten trøst kanskje, men her får du en skikkelig god farsdagsklem fra ei jente på 19 år, som syntes du hørtes ut som en kjempegod pappa!

Gratulerer med farsdagen.

Det kan jo hende at ungene dine ikke er klar over at det er farsdag i dag, det varierer jo hvilken dato det er så lett å glemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten trøst kanskje, men her får du en skikkelig god farsdagsklem fra ei jente på 19 år, som syntes du hørtes ut som en kjempegod pappa!

Gratulerer med farsdagen.

Det kan jo hende at ungene dine ikke er klar over at det er farsdag i dag, det varierer jo hvilken dato det er så lett å glemme.

Tusen takk for de fine ordene begge to:)

De ringte faktisk no og gratulerte meg. Gaven var sendt i går så den kommer vel. Jeg var litt rask å dømme mora, det er bare at ensomheten er ens verste fiende. Det er ikke så lett alltid å være fornuftig og rasjonell når du føler at alt går deg imot.

Det var så godt å høre stemmene deres, de er det beste som har hendt meg, de er gnisten i øynene mine.

Tusen takk til deg for farsdagsklemme til deg aleneanno2003. Nå er ikke jeg så gammel, faktisk ikke såååå mange år eldre enn deg, men det er godt å ikke føle seg alene og forlatt..

Jeg håper at alle dere der ute har hatt en fin helg, været har ihvertfall her i sør vært helt fantastisk. når når jeg har fått snakket med ungene mine(jeg savner dem enormt fremdeles) er alt litt bedre.

Da er det bare en ren bonus at Rosenborg vant i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Jeg føler med deg. Jeg har aldri forstått de som holder ungene sine vekk enten det er fra faren eller moren.

Men jeg kjenner jo de som er anderledes og som starter ny familie og ikke bryr seg om de første de fikk.

Men det er jo ikke ditt problem. En skulle tro at moren kunne minnet ungene på å ringe det hadde jo ikke kostet henne noe.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Så nå at ungene hadde ringt og at pakke var underveis. Er det ikke fint at når alt ser svartest ut så er det sol baken skyen alikevel.

Du er heldig tross alt. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...