Gå til innhold

Blitt veldig skremt


Gjest Blitt så skremt...

Anbefalte innlegg

Gjest Blitt så skremt...

Har brukt Seroxat i lang tid, og etter en veldig tung periode nå i høst, skulle jeg prøve å bytte medikament.

Skulle gå over til Remeron.

Fikk beskjed av legen min å kutte ut Seroxat (uten nedtrapping), for så å beynne med 30 mg Remeron før sengetid.

Dette reagerte jeg voldsomt på, først med voldsom svimmelhet og snøvlete tale.

Kontaktet legen og fikk beskjed om å begynne med Seroxat igjen + 15 mg Remeron om kvelden.(Fikk da nedtrappingsplan for Serox)

Tok da 15 mg Remeron til kvelden, og husker ingenting før dagen etter,når jeg våknet kl 12.00.

Men jeg hadde da tydeligvis virret rundt omkring i huset på natten.

Kan såvidt erindre at jeg frøys,

Det viste seg at jeg hadde forsøkt å tenne opp i vedovnen, med hundens halsbånd, datterens pennal, en busflaske og en LIGHTER!! Dette er jo helt "på trynet"

Og jeg husker ingenting!!

Det er helt svart.

Hva kan ha skjedd??

Tør ikke å ta Remeron etter dette!!

Har vært helt utslått i mange dager etterpå, men nå 14 dager etter, er jeg nok bra igjen, men har blitt så skremt.

Tenk på hva jeg kunne gjort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Dette er dessverre en kjent, men heldigvis sjelden reaksjon på Tolvon og Remeron.

Pga dette anbefales det alltid å starte med en lav dose.

Jeg fortår godt at en blir svært skremt av noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bare så det er sagt

Dette er dessverre en kjent, men heldigvis sjelden reaksjon på Tolvon og Remeron.

Pga dette anbefales det alltid å starte med en lav dose.

Jeg fortår godt at en blir svært skremt av noe slikt.

Det vi PASIENTENE blir skremt av er at disse legemidlene blir delt ut med raus hånd av leger som IKKE er kjent med de forskjellige bivirkningene !!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...