Gå til innhold

høstdepresjon


tsofia

Anbefalte innlegg

Hmm.Ja nå er det bare å eksistere i langsomt tempo. Er deprimert stort sett hver dag. Må klare det nødvendigste. Har ikke så mye energi til noe som helst. Har vert her før. Det er bare å holde ut. Er ikke hyper lenger. Svinger bare fra normal til deprimert. Mest deprimert. Jajajaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig......er så mørkt og trist om dagen. Kjempekjedelig som hjemmeværende, men prøver å gjøre positive ting, bare det at det er så tiltak. Høstmørket henger over en hele tiden, går man ut en tur så er det ikke lyst da heller jo. Nei, vi trenger tips om en "lysere hverdag". Skulle vært flere i nærheten av hverandre som slo seg sammen og gikk tur, fikk pratet med andre og samtidig frisk luft og mosjon. Bare det at de aller fleste, jeg kjenner ihvertfall jobber om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig......er så mørkt og trist om dagen. Kjempekjedelig som hjemmeværende, men prøver å gjøre positive ting, bare det at det er så tiltak. Høstmørket henger over en hele tiden, går man ut en tur så er det ikke lyst da heller jo. Nei, vi trenger tips om en "lysere hverdag". Skulle vært flere i nærheten av hverandre som slo seg sammen og gikk tur, fikk pratet med andre og samtidig frisk luft og mosjon. Bare det at de aller fleste, jeg kjenner ihvertfall jobber om dagen.

Ja alt er et tiltak.Liker meg best om morgenen/dagen for da er det lyst. Ettermiddagen er verst. Jeg sover en del. Det hjelper også. Første time etter at jeg har stått opp er OKI. Deretter er det på'n igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...