Gå til innhold

Cipramil.


Gjest Mia_alice

Anbefalte innlegg

Gjest Mia_alice

Hei.

har fulgt med på tv og aviser i det siste ,hvor det er så mye negativ omtale om disse medisinene.18 dødsfall var det visst.jeg går på 1 cipramil om dagen.Har slitt med panikkangst i 13 år.Etter at jeg begynte på pilla har jeg ikke hatt det.Har et veldig fint liv nå.Skal gå over på cipralex.Burte jeg slutte med disse ? Er det fare for at jeg kan bli alvorlig syk av disse.Det står jo ikke noe om hvorfor disse menneskene har dødd.Jeg blir jo veldig skeptisk.Men jeg har aldri hatt det bedre enn nå.Har gått til terapi i 13 år uten medisiner og uten at dette har hjulpet meg noe særlig samtidig som jeg har fartet ut og inn på psykiatrisk avdeling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...