Gå til innhold

Fellesskap for deprimerte.


Gjest Dame52

Anbefalte innlegg

Noen som føler at dere trenger noen å gå tur med, komme seg ut i frisk luft og prate med andre? Kanskje danne en stavganggruppe? Jeg tror dette ville være bedre enn alle disse pillene vi dytter i oss. Ut i frisk luft......tiltak, greit nok det, men om vi er flere som pusher på hverandre er det lettere. Bor dere i Oslo 10 eller har mulighet til å komme dere til østmarka med bil eller off. fremkomstmiddel så meld dere.......send noen ord her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dere skal gå i skauen er jeg ikke interessert men hvis dere skal gå på asfaltert gangvei vil jeg gjerne være med. Og hvis det er om dagen og ikke i helga. Vanskelig? Neida men det må passe :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere skal gå i skauen er jeg ikke interessert men hvis dere skal gå på asfaltert gangvei vil jeg gjerne være med. Og hvis det er om dagen og ikke i helga. Vanskelig? Neida men det må passe :o)

Hei Dorthe!

Takk for svar, koselig.

Det jeg tenkte på er skogsvei, men er grus. Altså ikke ulente stier.

Håper å få med noen jeg da.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere skal gå i skauen er jeg ikke interessert men hvis dere skal gå på asfaltert gangvei vil jeg gjerne være med. Og hvis det er om dagen og ikke i helga. Vanskelig? Neida men det må passe :o)

En ting til, det er snakk om hverdager, ikke helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dorthe!

Takk for svar, koselig.

Det jeg tenkte på er skogsvei, men er grus. Altså ikke ulente stier.

Håper å få med noen jeg da.........

Grus blir ikke aktuelt ellers hadde jeg gjerne blitt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grus blir ikke aktuelt ellers hadde jeg gjerne blitt med.

Synd det Dorthe.

Er enkel vei å gå, men hjelper kanskje ikke for deg. Er vel en grunn for at du helst vil gå på asfalt. Allikevel, takk for at du lot høre fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...