Gå til innhold

Utbrent for andre gang


Desoni

Anbefalte innlegg

Det er jammen tøft å være utbrent både fysisk og psykisk og oppleve at kroppen ikke vil mer.

Første gang var angsten og depresjonen overveldende og jeg fikk Zoloft i 7 mnd, men jeg ble bare verre da jeg sluttet, og da ville jeg ikke ha mer medisiner.

Jeg forsøkte alternativ medisin, og det hjalp meg. Jeg måtte innse at jeg måtte lære å sette grenser og si nei, men så skiftet jeg jobb og jeg ser at jeg ikke har lært av forrige gang, for denne gangen er jeg også fysisk utslitt.

Så veldig veldig viktig det er å lære å ta vare på seg selv og være glad i seg selv.

Jeg har også denne gang opplevd angst og depresjoner, og legene er så altfor raske med å tilby antidepressiver, men jeg viste at jeg måtte greie det selv denne gangen for å få selvtilliten min på plass.

Men jammen tar det lang tid for det fysiske å komme seg på beina. Har vært sykemeldt i 8 uker, og har begynt med aktiv sykemelding, men jeg har så veldig lite energi og er veldig trøtt. Noen som har efaring med hvor lang tid det tar før kroppen kommer seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et avsnitt er fjernet fra dette innlegget, da det var nærliggende å tolke det som produktreklame.

Så det er ok å skryte av medisiner som er skadelige (ref. SSRI preparater), men å kunne dele at man har fått naturlig hjelp av et naturprodukt er produktreklame?

Er ikke det dobbeltmoral da?

Har man ikke lov til å hjelpe hverandre i dette forumet da med å kunne anbefale hverandre ting? Hva slags forum er dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Så det er ok å skryte av medisiner som er skadelige (ref. SSRI preparater), men å kunne dele at man har fått naturlig hjelp av et naturprodukt er produktreklame?

Er ikke det dobbeltmoral da?

Har man ikke lov til å hjelpe hverandre i dette forumet da med å kunne anbefale hverandre ting? Hva slags forum er dette?

Fra tid til annen ser vi at det postes innlegg som primært handler om å fremme et bestemt naturprodukt. Denne reklamen kamufleres ofte som innlegg av typen "jeg har hatt fantastisk hjelp av xxx, se flg www.xxx.com".

Avsnittet som ble slettet fra ditt innlegg hadde samme preg som slike promoteringsinnlegg. Det betyr selvfølgelig ikke at vi kan vite om det var din hovedhensikt med innlegget, men innlegget var egnet til å bli forstått på denne måten, derfor slettingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...