Gå til innhold

Trenger sminke-råd


Gjest Puh!

Anbefalte innlegg

Hei jenter, (forhåpentlig er det mest jenter som har peil på dette ;-))

Jeg har stor sans for å eksperimentere med farger på sminke, men jeg holder meg stort sett til kalde farger, da dette kler meg best.

Jeg lurer nå på følgende, som faktisk er blitt et lite dilemma for meg:

Jeg bruker stort sett øyeskygger i grått, lilla, rosa eller brun-toner (kalde, på grensen til grå-sorte, men likevel brune).

Når jeg bruker mine skygger med rosa-lilla-toner, så er det ofte lekkert med en lilla-rosa leppestift til. Men når jeg bruker disse i bruntoner, så har jeg ikke peil på hva slags farge jeg skal ha på leppestiften!!! Kan noen hjelpe meg? Det blir nemlig helt feil med lilla-rosa leppestifter til brunaktige øyeskygger...Det kræsjer liksom.

Kan jeg bruke en som er mer nøytral, rosa-beige (uten at den blir en varm farge)?

Usj, jeg står bom fast.

Jeg kan selvsagt bruke mine røde leppestifter til brune skygger, men det passer ikke til hverdags.

Hva vil dere si...Hva slags kald farge kan man bruke på leppene til brune skygger?

uff så innviklet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...