Gå til innhold

NHD: Re: Bekymring ang. SSRI


Styles

Anbefalte innlegg

Det pi@-m@rtine skriver om efexor skremmer meg! Jeg bruker den nå, har brukt 300mg i ca en uke nå. Føler ingen bedring. Tvert imot. Jeg har lest tidligere innlegg på forumet, og 2 ting går igjen: mange fordømmer efexoren, sier de har blitt verre, mens noen har men veldig gode erfaringer. Enten-eller, virker det som. Men NHD: du anbefaler jo efexoren. Vet ikke hva jeg skal tro lengre!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

quietus_crusader

Jeg hadde mye opp og ned, og noen plagsomme bivirkninger i starten når jeg startet med Efexor. Jeg har som regel en vente og se holdning hvis det ikke blir alt for ille.

For meg var det lurt. Har gått på Efexor i ca 1\2 år og har god effekt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mye opp og ned, og noen plagsomme bivirkninger i starten når jeg startet med Efexor. Jeg har som regel en vente og se holdning hvis det ikke blir alt for ille.

For meg var det lurt. Har gått på Efexor i ca 1\2 år og har god effekt nå.

Takk for svar!

Joda, jeg tåler å vente, men det nærmer seg eksamen, og angsten er helt forjævlig, så jeg håper det ikke går ut over lesinga. Klumpen og uroen inni meg er uutholdbar. Tok 30mg sobril idag. Det hjalp virkelig!

Hva slags bivirkninger hadde du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quietus_crusader

Takk for svar!

Joda, jeg tåler å vente, men det nærmer seg eksamen, og angsten er helt forjævlig, så jeg håper det ikke går ut over lesinga. Klumpen og uroen inni meg er uutholdbar. Tok 30mg sobril idag. Det hjalp virkelig!

Hva slags bivirkninger hadde du?

Det var en stund med uro og oppstemthet i starten. Det gikk litt frem og tilbake. Tok litt tid før jeg fikk riktig dose og. Også noe hodepine og tretthet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...