Gå til innhold

Larver i magen

Anbefalte innlegg

Ok. Dette høres helt sprøtt ut, men jeg er nødt til å spørre. En bekjent fortalte en historie om en hun kjenner. Damen hadde vært hos lege med magesmerte, blitt sendt videre og de hadde funnet ut at hun hadde en cyste i magen. Senere viser det seg at denne cysten var full av larver. Legene på sykehuset hadde sagt det kom i fra hunder, damen har aldri hatt egen hund. De kunne ikke operere bort cysten pga fare for at larvene skulle spre seg og ga henne derfo medisiner for at det skulle kapsle seg inn og forsvinne. Dette høres helt sykt ut for meg. Kan det være sant? Jeg har aldri hørt om noe lignende hos hunder, det nærmeste jeg kan tenke på er hjerteorm/blodorm. Men da burde smitten liksågodt kunne kommet fra både hest og katt. Hvordan kan legen være så sikker på at det er fra hund? Uff, dette ble mye rot, men jeg håper det likevel er forståelig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/12621-larver-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...