Gå til innhold

Vondt v/samleie etter klipping og syning v/fødsel! (RÅD! )(litt langt)


Lucky18

Anbefalte innlegg

For et år siden fikk jeg en herlig sønn, og under fødselen ble jeg klippet og sydd. Sexlivet ble aldri no særlig gjenopptatt, fordi jeg hadde vondt i underlivet etter samleie, og jeg kunne kjenne det i opp til 2-3 dager etterpå.

Jeg gikk til legen for å sjekke ut om noe var galt, men hun mente det bare var "dødt vev" etter inngrepet ved fødselen, og at det bare gikk an å fjerne dette ved operasjon, og da ville det dannes et nytt "arr" som gjorde vondt, og alt ville bli "ødelagt" ved en eventuell neste fødsel.

Så alt i alt, hun var VELDIG negativ! Jeg var 17 da jeg fikk gutten, og har andre ting å tenke på enn et barn til i flere år fremover, så det virket som om jeg skulle gå rundt og ha et dårlig sexliv i noen år til! Det slet jo på forholdet (sammen med andre faktorer)!

Hu ville ikke sende meg til undersøkelse på sykehuset, men fikk henne til å gjøre det likevel, og der ble jeg møtt med ALT ANNET enn skepsis iallefall! Det finnes en annen behandlingsmetode enn å operere nemlig! Det viste seg at noen nerver som var klippet over, hadde grodd for intenst sammen, og gjorde vondt. Jeg får lokalbedøvelse i denne "nerveknuten", for å "lære" av nervene med å kjenne smerte!Må ta 8 sprøyter (har tatt 7, og jeg kan garantere at det hjelper!), og kan få flere senere om det må til! Sprøytene er ikke så verst å ta, bare så det er sagt!

Flere leger burde fått kunnskap om at en sånn behandlig FINNES! Noe legen jeg gikk til ikke visste om! Det er for dårlig! Så om jeg ikke hadde mast meg til en gyn.undersøkelse ved sykehuset, ja da, da hadde jeg slitt med sexlivet i noen år til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg kjenner til slike knuter, men opererer dem bort. Jeg har ingen erfaring med sprøyter, så det er en interessant opplysning. Jeg ber om at du om tre måneder forteller hvordan det går. Det blir spennende å høre. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner til slike knuter, men opererer dem bort. Jeg har ingen erfaring med sprøyter, så det er en interessant opplysning. Jeg ber om at du om tre måneder forteller hvordan det går. Det blir spennende å høre. Lykke til.

Der ser man, der ser man :)

Jeg har nemlig inntrykk om at det faktisk ikke er så mange leger som kjenner til det! Men jeg skal si hvordan det går! Jeg skal ta den siste sprøyten i løpet av denne uken, så skulle vi vente en måned, og se om jeg trenger flere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...