Gjest Hilfe Skrevet 14. desember 2000 Del Skrevet 14. desember 2000 Har gått på p-pillen Trinordiol i flere år og syns den har fungert bra for meg. Jeg har vært ferdig med et brett på lørdager og fått mensen søndag kveld eller mandag morgen. I høst har det i midlertid vært mye tull. Jeg får gjerne mensen på torsdagen allerede, og da har jeg et par dager med sterk blødning, et par dager med utflod, noen dager med blødning og så utflod igjen på slutten. Hva kan dette skyldes? Har ikke stresset noe spesielt, går heller ikke på noen slankekur. Det er dødsirriterende å ha mensen sånn i hytt og vær, en av grunnene til at jeg går på p-piller er jo at da er mensen regelmessig! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/12627-p-piller-og-uregelmessig-mens/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pål Sand, almenlege Skrevet 16. desember 2000 Del Skrevet 16. desember 2000 Kjære Hilfe. Det kan være flere forhold som forårsaker dette hvoirav du nevner to av dem.Sannsynligvis skyldes det nå en tilfeldighet og vil gå over av seg selv.For ordens skyld synes jeg du bør kontakte legen din for en underlivsundersøkelse.Videre kunne det være en ide å stille spørsmålet på forum for gynekologi. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/12627-p-piller-og-uregelmessig-mens/#findComment-62893 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest linna Skrevet 31. mars 2001 Del Skrevet 31. mars 2001 Kjære Hilfe. Det kan være flere forhold som forårsaker dette hvoirav du nevner to av dem.Sannsynligvis skyldes det nå en tilfeldighet og vil gå over av seg selv.For ordens skyld synes jeg du bør kontakte legen din for en underlivsundersøkelse.Videre kunne det være en ide å stille spørsmålet på forum for gynekologi. Hei Pål! Og andre som kjenner seg igjen: Jeg har brukt trinordiol i snart et år.Er veldig fornøyd med det,har hatt regelmessig mens siden første brett.Og mye mindre mens,som er grunnen til at jeg bruker det.Ikke noe tegn til bivirkninger ellers.=) Jeg lurer på,når bør man ta en pause? Det kan vel ikke være bra å gå på det år etter år? Jeg oppdaget en kul i brystet for 8/9 år sia,og nå i det siste syns jeg jeg kjenner ulike kuler i det brystet som jeg oppdaget kulen.Det brystet er også større enn det andre.(venstre) Jeg har fulgt med den siden den ble oppdaget,og har ikke forandret seg. Kan kreftkuler kjennes ut så store som både en sviske eller en ert? Ble innkallt til mammografi da jeg var 20 pga.kulen,men ble sendt hjem igjen for det ikke var noen grunn til å ta det.Hvor gammel må man være for å få tatt mammografi? Hvor fort spres kreft? Hva er første tegn,trenger man ikke kjenne noe i det hele tatt??? Slapphet o.l.? Håper på svar,Pål! Klem Rebecka 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/12627-p-piller-og-uregelmessig-mens/#findComment-99641 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.