Gå til innhold

Hjeeelp


Sorry!!

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 35 som virkelig sliter, har det ikke mye godt med meg selv, og ser bare svart, ikke noe er positivt i livet mitt, har hatt en dårlig oppvekst, men det siste var det værste, jeg ble beskyldt for å ha forsøkt å drepe min EGEN datter, og det sitter godt i, føler at jeg ikke har så mange å prate med om dette slik at jeg stenger alt inni meg selv......Har mest lyst til å grave meg ned!!!

Sexlyst, hva er det, er sammen med ei dame, og jeg har HELT mista lysten, og det er heller ikke bra i et forhold, hun blir sur, og jeg vet ikke om hun helt forstår meg...........Det er meg det er feil på, og ikke hennne.....

Har blitt avhengig av søvmedisin hver eneste kveld,og det vil jeg ikke, har MANGE dumme tanker som svirrer rundt i hodet på meg, som ikke burde være der, har ikke NOE som helst fremtid.....har lyst til å.....!!!!!

Håper dere her på siden kan hjelpe meg, før det er for sent............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det riktigste du kan gjøre er å få en time hos fastlege og få henvisning til psykiater eller psykolog, tror jeg.

Hvis det er vanskelig for deg å fortelle om det du sliter med så kan du skrive et brev som du leverer.

Syns det hørtes tøft og slitsomt ut å ha det slik du har det. Håper du får god hjelp raskt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...