Gå til innhold

NHD:Hvor lenge varer dette? Er det bivirkninger?!


Styles

Anbefalte innlegg

Beklager mange innlegg og mye mas, men jeg er svært usikker nå!Full av angst og veldig deprimert. Bruker 300mg efexor depot-7 dagen. Tiden på denne dosen er verre enn både før (ned cipralex) og i overgangsfasen.

Jeg søkte på gamle innlegg og fant mye. Det som gikk igjen var at det kan ta x antall uker før medisinen virker som den skal.

Men mange skrev også at de hadde dårlige erfaringer med efexor.

Hva skal jeg forholde meg til? Jeg er langt nede for tiden, finnes det noen generelle råd du kan gi meg?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Sannsynligvis er det bivirkninger. Du har vel snart kommet til den dagen da det så smått begynner å gå fremover.

Uansett medisin, vil ca 2/3 bli fornøyde og ca 1/3 misfornøyde. De fleste er misfornøyde grunnet dårlig effekt, resten grunnet bivirkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...