Gå til innhold

antidepresiva


Gjest sallyfield

Anbefalte innlegg

Gjest sallyfield

er det noen som vet om effekten av bruk av johannesurt er dokumentert?Har hørt at den skal fungere på likl inje med cipramil,uten de ekle bivirkningene til cipramil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For to år siden brukte jeg johannesurt, flytende. En venn anbefalte meg den. Jeg ble roligere og sov bedre så hadde god effekt på meg. Den flytende gikk ut av handelen så jeg sluttet, følte meg også bedre og sommeren sto for døren. Alt er lettere da. Etter dette har jeg ikke prøvd, men skal jammen prøve igjen, trenger det nå i denne mørke og deprimerende tiden. Finnes vel i pilleform viljeg tro.

Lykke til sallyfield.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sallyfield

For to år siden brukte jeg johannesurt, flytende. En venn anbefalte meg den. Jeg ble roligere og sov bedre så hadde god effekt på meg. Den flytende gikk ut av handelen så jeg sluttet, følte meg også bedre og sommeren sto for døren. Alt er lettere da. Etter dette har jeg ikke prøvd, men skal jammen prøve igjen, trenger det nå i denne mørke og deprimerende tiden. Finnes vel i pilleform viljeg tro.

Lykke til sallyfield.

tusen takk,jeg skal kjøpe det idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk,jeg skal kjøpe det idag!

Husk at johannesurt kan påvirke andre medisiner du bruker. Den kan feks. påvirke virkningen av p-piller.

Og doseringen må du prøve deg fram til selv innenfor det som er anbefalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sallyfield

Husk at johannesurt kan påvirke andre medisiner du bruker. Den kan feks. påvirke virkningen av p-piller.

Og doseringen må du prøve deg fram til selv innenfor det som er anbefalt.

nettopp derfor har jeg ikke brukt det tidligere-yasmin p-piller og johannesurt er ingen bra kombinasjon.Dette har løst seg nå,da jeg har sluttet på pillene.Takk for gode råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...