Gå til innhold

orker ikke ett ras til....


advanced1365380372

Anbefalte innlegg

advanced1365380372

Jeg har begynnt på medisiner igjen, og ble 50% sykemeldt for å ta bivirkningene...også måtte jeg slutte å drikke da..akkurat som om jeg drikker så imari mye..

Føler at alt overskudd jeg har nå går til å holde skredet unna før det treffer meg i hodet atter engang...

Om jeg blir innlagt igjen, kan de virkelig ta guttungen da?

Vet det er helt tåpeligt å still det spm her på dette forumet etter tilbakemeldingene dere har gitt meg før..men jeg kan bare ikke tro at noen skulle kunne ta han bort...

Jeg fikk han når jeg var 19 år. I 6 år er det kun han som har gitt meg grunn til å stå opp om morgenen, gitt meg krefter til å kjempe og til å stå på slik jeg gjør med jobb og skole...

Hvem skulle ta han i så fall? Faren ? Neppe..Barnevernet ? Hvorfor? Han er en glad og trygg unge..., ikke sant det Poopsie?

Men det er ingen som nekter på at de tar han heller...

Dermed så står jeg med hendene over hodet og holder raset unna. Det skriker inni meg at noen må komme og hjelpe meg snart, men hva kan de gjøre? ...

ta guttungen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På foreldreforumet pleier av og til noen som jobber med barnevern å svare, så kanskje du burde spørre der også.

Men jeg tror ikke de "tar" sønnen din om du blir innlagt. Men dette er jo litt opp til deg også. Hvis du kan klare å planlegge en evt. innleggelse sammen med fastlegen din - samtidig som du sørger for at noen andre tar ansvar for sønnen din mens du er innlagt, så tror jeg ingen vil gjøre noen form for tvangsinngrep i forhold til sønnen din.

En annen ting er at han evt. kanskje burde få et eget tilbud som følge av at du er syk. Noen psykiatriske sykehus og poliklinikker forsøker å fokusere på hvordan det er for barn å ha psykisk syke foreldre.

Det som evt. kan gjøre barnevernet skeptisk i forhold til deg, er dersom du pålegger sønnen din psykologisk ansvar for at du holder deg i live eller om du ikke klarer å skjerme ham for evt. dramatiske hendelser og ekstremt sterke følelser.

Har du pratet med legen din om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

advanced1365380372

På foreldreforumet pleier av og til noen som jobber med barnevern å svare, så kanskje du burde spørre der også.

Men jeg tror ikke de "tar" sønnen din om du blir innlagt. Men dette er jo litt opp til deg også. Hvis du kan klare å planlegge en evt. innleggelse sammen med fastlegen din - samtidig som du sørger for at noen andre tar ansvar for sønnen din mens du er innlagt, så tror jeg ingen vil gjøre noen form for tvangsinngrep i forhold til sønnen din.

En annen ting er at han evt. kanskje burde få et eget tilbud som følge av at du er syk. Noen psykiatriske sykehus og poliklinikker forsøker å fokusere på hvordan det er for barn å ha psykisk syke foreldre.

Det som evt. kan gjøre barnevernet skeptisk i forhold til deg, er dersom du pålegger sønnen din psykologisk ansvar for at du holder deg i live eller om du ikke klarer å skjerme ham for evt. dramatiske hendelser og ekstremt sterke følelser.

Har du pratet med legen din om dette?

jeg tør ikke prate med psykriateren min om guttungen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...