Gå til innhold

nesten voldtatt.

Anbefalte innlegg

her for ett par uker siden da jeg gikk hjem fra bussen kom det ung utenlandsk gutt av samme buss som meg . han begynte å følge etter meg jeg prøvde å gå fortere men klarte ikke. han tok meg igjen og begynte å holde rundt meg eter hvert kysset han meg og når jeg prøvde å skyve han vekk fra meg så tok bare fastere tak. så begynte han å dra opp glidelåsen på jakka mi og tok handa under genseren min og befølte meg på puppene dette var ekkelt jeg klarte tilslutt og dytte han vekk frameg og gjemme meg i gården til min kusine.han begynte å rope etter meg at han ville betale meg 200kr for å få ligge med meg.jeg føler meg skitten,redd og engstelig.klem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126522-nesten-voldtatt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...