Gå til innhold

Hvet ikke om dere husker meg, men er tvangsinnlagt nå..:(


Gjest ekkel jente16

Anbefalte innlegg

Gjest ekkel jente16

Hei...Jeg hvet ikke om dere husker meg..Jeg er en 16 (var 15 da)gamel jente som skrev her i begynnelsen av dette året at jeg slet med spiseforstyrrelser osv...

Uansett, dere sa at jeg burde ta kontakt med lege/helsesøster ovs. og jeg er UTROLIG takknemlig for at så mange brydde seg.. Men jeg gjorde ikke det..:( Jeg hadde ikke mot til å gå å snakke med noen, ville på en måte bare fortsette, tanken på å legge på meg drepte meg...

Men uansett så er jeg blitt tvangsinnlagt nå..foreldrene mine oppdaget det visst til slutt...Og nå er ALT bare enda verre.. Hvet ikke om jeg gjorde en dum ting i å ikke snakke med noen, men nå lever jeg ivertfall i et helvete...Jeg får ikke gjøre noe uten at noen overvåker meg, og de tvinger meg til å spise....de følger meg tilomme til do....:(

Jeg skjønner det bare ikke..Prøver de å hjelpe, virker det ivertfall ikke...Føler meg verre, slitnere, FEITERE enn noensinne....Ville bare si at sykehus og leger osv. hjelper ikke som alle tror...Når man ikke vil ha den jævla maten er ivertfall ikke sonde rett utvei....

Men dere fikk det som dere ville til slutt....

"Jeg får hjelp"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg ! Jeg håper du vil finne veien ut av spiseforstyrrelse. Jeg har kommet ut av det selv noen år siden. Jeg har det vanskelig å tro på av og til, men det finnes STOR overmenneskelig kjærlighet som elsker deg AKKURAT so som du er.

Jeg måtte finne Jesus gjennom min lidelse.

Du er verdifull !

Står på jente16 !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd du ikke klarer å se at det er fordi foreldrene dine er glad i deg og ikke vil miste deg at du ble tvangsinnlagt.

Får inntrykk av at du egentlig vil bli bedre, og at du ikke er fornøyd med tilværelsen slik den er nå.

Men du må forstå at du må være en aktiv part i prosessen mot å bli frisk. Ved hjelp av terapi kan du endre måten å tenke på i forhold til mat. Det er en tøff og langvarig prosess, men verdt strevet.

Kan du ikke bytte nick, da?

Ekkel jente - hvem sier at du er det?

Flott jente, tankefull jente, redd jente, ung jente - kanskje passer noen av de beskrivelsene på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...