Gå til innhold

leMoi


haidama

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tråden ble slettet da vi ikke ønsker slike destruktive innlegg på vår tjeneste.

er det destruktivt å endelig få snakket ut om hverdagen sin med noen som forstår ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ble slettet da vi ikke ønsker slike destruktive innlegg på vår tjeneste.

Og ellers da?!!:(

Går det ikke an å skrive hvordan en føler det på meldinger heller?Greit å få ut litt frustrasjoner innimellom da! Er det værre å si at en spyr,enn å si at en sulter seg til døde?Diskriminering!!Dessuten tror jeg ikke haidama spyr hverken mer eller mindre pga det jeg skriver,heller ikke jeg av hennes uttalelser!!Trodde forresten det var mellom hai. og meg dette.Om noen andre skulle føle seg fristet til å lese,så tror jeg neppe de stakk fingern i halsen av den grunn.Personlig følte jeg meg mye bedre etterpå-var ikke alene om problemet + fikk ut litt frustrasjon(vha selvironi bla)Har forresten ikke spydd på to døgn! - er ikke det litt rart da,"selvdestruktiv" som jeg er??!

Jeg ble irritert ja,men tro ikke at jeg bryter sammen og spyr av den grunn.

god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Og ellers da?!!:(

Går det ikke an å skrive hvordan en føler det på meldinger heller?Greit å få ut litt frustrasjoner innimellom da! Er det værre å si at en spyr,enn å si at en sulter seg til døde?Diskriminering!!Dessuten tror jeg ikke haidama spyr hverken mer eller mindre pga det jeg skriver,heller ikke jeg av hennes uttalelser!!Trodde forresten det var mellom hai. og meg dette.Om noen andre skulle føle seg fristet til å lese,så tror jeg neppe de stakk fingern i halsen av den grunn.Personlig følte jeg meg mye bedre etterpå-var ikke alene om problemet + fikk ut litt frustrasjon(vha selvironi bla)Har forresten ikke spydd på to døgn! - er ikke det litt rart da,"selvdestruktiv" som jeg er??!

Jeg ble irritert ja,men tro ikke at jeg bryter sammen og spyr av den grunn.

god natt!

Poenget er at vi ikke ønsker slike innlegg i den destruktive formen den tråden etterhvert fikk, på vår tjeneste i det hele tatt. Dere er bl.a. med på å psyke hverandre ned ved slike innlegg. Det å skrive om hva slags mat som er best å spy, er også med på å gi andre spiseforstyrrede ideer de neppe har godt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at vi ikke ønsker slike innlegg i den destruktive formen den tråden etterhvert fikk, på vår tjeneste i det hele tatt. Dere er bl.a. med på å psyke hverandre ned ved slike innlegg. Det å skrive om hva slags mat som er best å spy, er også med på å gi andre spiseforstyrrede ideer de neppe har godt av.

Mener ikke jeg skrev hva som er best å spy!?..

Vet jeg nevnte en ting som ikke er lurt ja,men det var jo litt tragikomisk ment.Et bilde på hvor dumme ting man kan gjøre liksom..ikke ment som noen oppfordring.

Jeg trengte å høre at jeg ikke var alene om min form for sf nemlig!MEN betyr ikke at jeg er stolt av det.

Jeg ble ikke psyket ned,heller motsatt,i og med at noen vet hvordan jeg har det.

Tidligere leste jeg innlegg om hvordan spy likevel,når du ikke får det til...Den syntes jeg var drøy da..for jeg er jo skjønt enig om at dette forum ikke skal brukes som opplæring for sf.

Har jeg misforstått mht meldinger ; er ikke det personlig? leser ikke andre sine meldinger som er adressert til andre enn meg selv...men jeg er vel naiv da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...