Gjest hermenie Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Bke utsatt for fem overgrep fra jeg var 16 tik jeg var 18. det ver spesielt vanskelig fordi jrg hadde en vond barndrm. Da jeg fylkte 16 år skjedde den føsret volktekten. Det var forfrdilig vondt rent fysist og ikke minst psykisk. Det var det verste jeg har hvert med på. Sommeren samme året tvang han meg til å suge han. Det var værre enn å bli voldtatt.mye mer ydmykende å bli presst til å gjøre noe så forkastelig.Dette var på hytta hannes. Det tredje overgrepet gikk også ut på at jeg bel tvunget til å suge han, ble holdt fast. Helt for jævlig, måtte bare bli ferdig medd dte spå fort som mulig. Dette skjedde i huset til broren hans. Tredje overgrep gikk også på det å bli bli tvingt til å suge han. Helt jævlig. Det var hjeme hos han og det var det samme som sist. Totlt nedbrytende. Det siste overgrepet var ikke sp ille som de andre, men jeg følte på en forfwerdelig tomhet etter dette. det var ltt av nine histirier Jeg tror fyren er osykopat. ^han fordto hv ahn gjorde og sp sa at dersom du tar livet av deg så sir hjeg meg blanke faen. Ja ja slik gikk dette,,, Har fått store problrmrt etter dett og har vært på psykehus, men drt gåt ovrt 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126556-ltt-om-min/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmi1365380374 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 kjære hermenie,jeg skjønner akkurrat hvordan du har det..Helt forferdelig å bli tvunget til å suge noen...Har opplevd det selv..Og voldtatt ble jeg også..Da jeg var 16..Hvorfor blir vi utsatt for sånne ting?Er vi naive?Er vi for nysgjerrige?Leter vi etter noe som ikke finnes?Veit sannelig ikke.. I hvert så klarer jeg ikke å skyve vekk skyldfølelsen.. Mange klemmer fra meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126556-ltt-om-min/#findComment-782034 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.