Gå til innhold

Brainstorming julebrus!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tiliti

17

• Dorthe

3

• tigertrollet

3

• Gemini

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Julebrus skal være rød. Den aller , aller beste kommer fra Nordlandsbryggeriet og kan kjøpes i Bodøområdet.

Er ikke julebrusen rød så kan det være :-) Ønsker dere alle en brusende juletid i rødt *S*

Jeg liker ikke rød julebrus, derfor spør jeg etter brun.

Liker rødbrus (eventyrbrus), men ikke til jul

Jeg har rød julebrus i skapet, kjøpt på en Kiwi-butikk i Buskerud, men hvilket bryggeri den kommer fra vet jeg ikke. Orker ikke løpe ned trappa og sjekke heller, kroppen verker noe sinnssvakt... :-(

Jeg skriver brun, og du har rød, så jeg ser ingen grunn til at du skal gå opp trappa :)

Jeg skjønner deg godt, da rød julebrus ikke er godt.

Her i området har vi verdens beste brune julebrus i alle butikker nå :-) Greit nok er det ikke Dahls som du spør etter, men Berntsens julebrus som jeg synes er mye bedre.

Samme for meg bare den er brun.

Noen i oslo, akershus, østfold?

Gjest glad i brus

Nei, dahls er brun.

Jeg finner den ingen steder.

Alle snakket så varmt om den brune julebrusen, så joda, selvfølgelig måtte jeg smake. De som er glad i hostesaft, de liker nok den brune julebrusen godt! Men vi som kun liker hostesaft når vi trenger det medisink, ja vi foretrekker den røde søte!

Annonse

Alle snakket så varmt om den brune julebrusen, så joda, selvfølgelig måtte jeg smake. De som er glad i hostesaft, de liker nok den brune julebrusen godt! Men vi som kun liker hostesaft når vi trenger det medisink, ja vi foretrekker den røde søte!

HOSTESAFT?

Hva slags brus er det du har smakt?

Den jeg snakker om smaker som en variant av champagnebrus.

Gjest glad i brus

HOSTESAFT?

Hva slags brus er det du har smakt?

Den jeg snakker om smaker som en variant av champagnebrus.

smakt dahls i trheim. liker champagne brus veldig godt, men dette var virkelig fælt! blanding av champagne, hostesaft og no anna svineri kanskje?! =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...