Gå til innhold

Suicidal


ftmffm

Anbefalte innlegg

Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har selvmordstanker som ikke går bort. De kommer ikke til å gå bort med det første heller. Jeg vet at grunnen som ligger bak disse tankene aldri kommer til å forsvinne. Så da blir jeg vel å være suicidal helt til jeg klarer å ta livet av meg. Det er så slitsomt å ha disse tankene. Det henger over meg hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat slik er det for meg også! Av og til vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med det - de kan jo ikke sperre meg inne på ubestemt tid, heller, for å hindre meg. Hadde en periode nå da jeg var skikkelig dårlig, og ble lagt inn på frivillig tvang og medisinert på frivillig tvang. Nå som jeg er medisinert, tror de selvsagt at alt er over, og at jeg ikke er suicidal lenger. Så feil kan man ta... Det er ikke bare fordi jeg er psykotisk at jeg er suicidal. Det er også pga livet mitt. Føler at jeg blir holdt kunstig i live. Hvordan klarer du deg? Hvordan holder du deg i live?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bulten i Bo

Akkurat slik er det for meg også! Av og til vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med det - de kan jo ikke sperre meg inne på ubestemt tid, heller, for å hindre meg. Hadde en periode nå da jeg var skikkelig dårlig, og ble lagt inn på frivillig tvang og medisinert på frivillig tvang. Nå som jeg er medisinert, tror de selvsagt at alt er over, og at jeg ikke er suicidal lenger. Så feil kan man ta... Det er ikke bare fordi jeg er psykotisk at jeg er suicidal. Det er også pga livet mitt. Føler at jeg blir holdt kunstig i live. Hvordan klarer du deg? Hvordan holder du deg i live?

Hva med å skape et kontaktnett for folk som er i samme situasjon? Det er viktig å ha noe å leve for, og sånn sett ville dere ha fått ihvertfall to viktige grunner til å leve: Dere hadde vært til uvurderlig støtte for andre, samtidig som dere ville fått støtte sjøl.

Jeg trur det er mange som sliter, mange som sitter aleine, flere enn vi aner. Men hvorfor sitte på hvert vårt gjerde når vi kan søke sammen?

Ta det som en oppgave. Få med andre, og involver hverandre.

Den største glede du kan ha, er å gjøre andre gla'. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat slik er det for meg også! Av og til vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med det - de kan jo ikke sperre meg inne på ubestemt tid, heller, for å hindre meg. Hadde en periode nå da jeg var skikkelig dårlig, og ble lagt inn på frivillig tvang og medisinert på frivillig tvang. Nå som jeg er medisinert, tror de selvsagt at alt er over, og at jeg ikke er suicidal lenger. Så feil kan man ta... Det er ikke bare fordi jeg er psykotisk at jeg er suicidal. Det er også pga livet mitt. Føler at jeg blir holdt kunstig i live. Hvordan klarer du deg? Hvordan holder du deg i live?

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal klare meg. Foreløpig er det besøk av støttebehandler som holder meg i live, men jeg vet ikke hvor lenge jeg synes det er nok. Føler at det ikke er nok eller at det alene ikke er nok til at det er verdt å leve. Vet ikke hva som skjer nå til uka.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal klare meg. Foreløpig er det besøk av støttebehandler som holder meg i live, men jeg vet ikke hvor lenge jeg synes det er nok. Føler at det ikke er nok eller at det alene ikke er nok til at det er verdt å leve. Vet ikke hva som skjer nå til uka.....

Skal du holde deg i live er det kanskje på tide at du oppsøker mer hjelp akkurat nå. Hva med en innleggelse, hvor du kan bli passet på til ting går litt bedre? Gjør det mens du ennå kan! Er du som meg finnes det en grense hvor jeg ikke lenger er interessert i å holde meg i live. Det gjelder å handle mens man ennå kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...