Gå til innhold

Noen som har nyere BMW 3-serie touring?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Slutt og tull

Det er bare pakistanske dop-langere som kjører BMW 3-serie.

Det er ikke alle som bor i hovedstaden vet du! Det er vel der BMW har fått et slikt stempel.

Jeg har hatt BMW i tretti år og er IKKE doplanger. Derimot veldig fornøyd med bilmerket. Aldri noe tull, lettkjørt og grei!

Annonse

Det er ikke alle som bor i hovedstaden vet du! Det er vel der BMW har fått et slikt stempel.

Jeg har hatt BMW i tretti år og er IKKE doplanger. Derimot veldig fornøyd med bilmerket. Aldri noe tull, lettkjørt og grei!

BMW har ikke det samme ryktet her nei, og jeg tror som sagt ikke at de kjører stasjonsvogn med takboks. Hvilken modell har du nå?

Gjest Slutt og tull

BMW har ikke det samme ryktet her nei, og jeg tror som sagt ikke at de kjører stasjonsvogn med takboks. Hvilken modell har du nå?

Jeg har en 320, som vel er fra 97 så vidt jeg husker i farta. Nydelig bil.

Eneste aberet er at den er litt treig synes jeg. Ble vel bortskjemt da jeg hadde et par 325i. Det sparka jo fra litt mer da! Deilig følelse, når en skikkelig merker at det fløtter seg. Men jeg kjører pent til vanlig altså!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...