Gå til innhold

alt er svart


yoomee

Anbefalte innlegg

hei

var hos psykiateren min i forrige uke. var ganske dårlig da, hadde kuttet meg oppover armene. ønkset innert en innleggelse, men turte ikke si noe. etter at samtalen var slutt, ringte hun meg 2 ganger for å høre om akutt team kunne ringe meg i løpet av helgen. neste gang jeg var hos henne, var jeg mye bedre, på utsiden, og hun fortalte meg at hun lurte på å legge meg inn sist jeg var der. men siden jeg så så mye bedre ut, ble det ikke mere snakk om det.

jeg går omtrent hele tiden og tenker at jeg skulle ønske jeg ikke var her, at jeg ikke var født. har endel rare tanker om at jeg skule ønske jeg var en engel, tankene kretser rundt det tema, hele tiden, og det er ganske slitsomt, men jeg klarer liksom ikke å gi slipp på dem. går på 5 mg zyprexa, for å bli litt mindre agressiv og for å ikke ha så mye uro i meg, som hun sier. skal visst ikke gå så lenge på de, håper hvertfall ikke det.

har så lyst til å skjære meg, skade meg selv, slik at hun ser hvor vondt jeg har det. ønsker virkelig en innleggelse nå, men tørr ikke si det.

menmen, vi får se hvordan det går neste gang jeg ser henne. håper hun forstår hvor vondt jeg har det inni meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvis hun allerede har sagt at hun vurderer innleggelse for deg, så kan du jo heller si det til henne at du ønsker det. ord er å foretrekke som kommunikasjon over selvskading.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...