Gå til innhold

hvorfor virker de ikke?


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Da jeg fikk lamictal sa legen at jeg ville bli frisk. Men nå er jeg deprimert igjen. Ok, jeg ligger ikke å hyler av smerte lenger, men jeg smerten er så tung at jeg ikke orker noe...

Kanskje er jeg ikke bipolar i det hele tatt, kanskje derfor det ikke virker?

Skal be om å bli scid-testet! Liker ikke tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bortsett fra en rossarktest da jeg var ti år gammel, bare satt av skjønn, ja jeg skal jammen be om bli testet. fortsatt god helg og god uke.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok du har bipolar lidelse. (Utfra det du har skrevet)

En kan få så alvorlige depresjoner at stemningsstabiliserende rett og slett ikke er nok. Kan hende du kan kombinere med antidepressiva en periode. Det må du nesten ta opp med din behandler.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok du har bipolar lidelse. (Utfra det du har skrevet)

En kan få så alvorlige depresjoner at stemningsstabiliserende rett og slett ikke er nok. Kan hende du kan kombinere med antidepressiva en periode. Det må du nesten ta opp med din behandler.

Lykke til!

jeg går jo på antidepressiva også..men ike så stor dose da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok du har bipolar lidelse. (Utfra det du har skrevet)

En kan få så alvorlige depresjoner at stemningsstabiliserende rett og slett ikke er nok. Kan hende du kan kombinere med antidepressiva en periode. Det må du nesten ta opp med din behandler.

Lykke til!

ja jeg får ta det opp med beh, men det de sier, er at det ikke blir helt bra, bare dempes og at jeg skal snakke med psykolog i tillegg. skulle ønske det var nok med piller. psykolog og prat er midlertidlig relief,.Og det er ike noen man får hver dag. mEn jeg sa ja til en gang i uken men nå angrer jeg, at jeg ikke sa to, får spørre om det. de sier: jeg kan ikke trylle, jeg har ingen tryllestav som kan gjøre deg frisk i en fei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja jeg får ta det opp med beh, men det de sier, er at det ikke blir helt bra, bare dempes og at jeg skal snakke med psykolog i tillegg. skulle ønske det var nok med piller. psykolog og prat er midlertidlig relief,.Og det er ike noen man får hver dag. mEn jeg sa ja til en gang i uken men nå angrer jeg, at jeg ikke sa to, får spørre om det. de sier: jeg kan ikke trylle, jeg har ingen tryllestav som kan gjøre deg frisk i en fei...

Hvis du har behov for to ganger i uka så syns jeg du kan spørre om du kan få det. Ihvertfall nå for en periode.

Virker som det går veldig opp og ned med deg nå om dagen. Likevel, om du ser på den perioden etter at du fikk medisiner så har mye blitt bedre.

Håper du kommer ut av dette snart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Kan du ha hørt noe annet enn det legen har sagt?

Jeg betviler at en lege har sagt til deg at bare du tar Lamictal så skal du bli frisk.

Sa han ikke at du ville bli bedre, og at bedringen ville komme over tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Jeg synes det virker som om du er blitt bedre jeg. Livet skal jo gå opp og ned. Vi må ikke bli helt flate da vil vi jo ikke kunne føle glede og sorg heller. Jeg går også på lamictal og jeg er enig med deg at jeg har ikke merket den kjempestore forskjellen ennå. Men jeg er overbevist om at den er der. Virkningen altså.

Nei vi får bare holde ut.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...