Gå til innhold

Sår i endetarm


mynona

Anbefalte innlegg

Jeg plages av ett sår i endetarmen som klør og svir, og har faktisk prøvdt flere av salvene apotekene anbefaler. Dette har ikke hjulpet meg, fordi jeg har nå hatt dette problemet i 1 år. Såret er bare enn tynn rød stripe, men klør og svir ganske ofte. Det har ikke spredd seg på denne tiden, så for meg så virker det bare som en rift som ikke vil gro. Hva kan jeg gjøre for å få dette til å gro eller forsvinne??

Så jeg spør her, fordi jeg har ikke lyst til å brette ut bakenden for en lege. Det holder masse med ubehaget ett gynekologbesøk fører med seg.

Takk på forhånd,

Mynona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt det samme problemet i mange år og gått fra lege til lege og gått på utallige salver og kurer! Til slutt gikk jeg til volvat, og fikk en blodfortynnende salve som hjalp veldig bra! (salven er egentlig til hjertepasienter)

Kanskje du kan prøve der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Jeg har hatt det samme problemet i mange år og gått fra lege til lege og gått på utallige salver og kurer! Til slutt gikk jeg til volvat, og fikk en blodfortynnende salve som hjalp veldig bra! (salven er egentlig til hjertepasienter)

Kanskje du kan prøve der?

Legg spørsmålet på forum for allmennmedisin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...