Anniken79 Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg er så sliten, vet ikke hva jeg skal gjøre. Har hatt en super helg i Oslo, er så lenge siden jeg har hatt det så fint. Skulle tro jeg skulle være utkvilt etter det, men neida. Klarte ikke komme meg til psykologen engang i dag. Og da er det ille.... Er så avhengig av henne nå. Advokaten min er sykemeldt, jeg får ingen informasjon fra politiet om hva som skjer og har fått vite at bearbeidete ting kan bli brukt mot meg i retten. I hodet mitt er det bare kaos, og hvis jeg skal bruke ett til tre år (lest det er vanlig tid før en rettssak kommer opp) på å vente med å bearbeide ting fordi de idiotene av noen forsvarsadvokater går over lik for å forsvare en ussel seksualforbryter kommer jeg til å bryte fullstendig sammen lenge før rettssaken i det hele tatt kommer opp til vurdering. Er det verd det???? Det er ikke plass til alt kaoset i hodet mitt, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har ikke mer krefter igjen. HJELP!!!!! Måtte bare få det ut. Takk hvis du har orket å lese. Tror jeg trenger en styrkeklem nå. Har så lyst å gi opp, men jeg vet jeg ikke kan det. Den gleden skal han ikke få!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126806-frustrert/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en som vil vite... Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg er i samme prosess selv, og synes jeg får veldig lite info, noe som skaper utrygghet og kaos, men jeg har åpen dialog med min psyk. så det ser ut til å rette seg litt. Men jeg lurer på hva du mener med at bearbeidede ting kan bli brukt mot deg i retten??? Hva legger du i det?? Ellers sender jeg over så mange styrke-klemmer jeg kan. STÅ PÅ! Du er en vinner Anniken79 Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126806-frustrert/#findComment-770975 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anniken79 Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Jeg er i samme prosess selv, og synes jeg får veldig lite info, noe som skaper utrygghet og kaos, men jeg har åpen dialog med min psyk. så det ser ut til å rette seg litt. Men jeg lurer på hva du mener med at bearbeidede ting kan bli brukt mot deg i retten??? Hva legger du i det?? Ellers sender jeg over så mange styrke-klemmer jeg kan. STÅ PÅ! Du er en vinner Anniken79 Mvh Kjære deg, takk for styrkeklemmene. Jeg vet ikke helt selv hva som blir lagt i det. Er nok litt av grunnen til alt kaoset. Men en på smi fortalte meg dette etter å ha vært på kurs. Må spørre henne igjen hva hun egentlig mente. Men jeg forstod i hvertfall noe. Det du sier i retten må være dine egne opplevelser og følelser rundt det som har skjedd. Det må være din historie. Si for eksempel aldri at din behandler har sagt ditt eller datt. Det blir brukt mot deg. Jeg tror de er redd for at behandler skal legge sin opplevelse av saken i din munn, gi deg tanker om ting som kanskje ikke egentlig skjedde og så blir det du sier til det behandler tror skjedde.... En forsvarsadvokat sin jobb er jo å frifinne overgriper eller å redusere straffen mest mulig om frifinnelse ikke går an. Jeg husker ikke alt helt, og jeg har mareritt og oppstykkete flashbacks. Hun på smi sier jeg kan snakke om hvordan jeg opplevde ting, hva jeg følte og tenkte, øve meg på å bruke ordene og få spørsmålene. Men hun vil ikke at vi skal gå i dybden på ting før etter rettssaken. Men det vil jeg, for jeg holder på å bli sprø av alle disse reaksjonene mine. Vet ikke om dette forklarer så mye, det er ikke så lett å forklare når jeg ikke skjønner det selv og det bare er masse kaos i hodet mitt. Ikke meningen å skremme deg...... Sender en styrkeklem til deg også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126806-frustrert/#findComment-770987 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.