Gå til innhold

Flere sp.mål i forbindelse med å finne behandler


Gjest z253

Anbefalte innlegg

Hei igjen,

Takk for all respons jeg fikk da sist jeg spurte om hvorda skrive denne "søknaden", nå har jeg fått skrevet ned en noe, håper at det er bra, jeg tok med litt om min situasjon idag, hva jeg føler at jeg sliter med og hva jeg håper å kunne forandre, skrev også om tidligere behandling som jeg har fått og hva jeg slet med før.

Nye spørsmål melder imidlertid seg, ringer dere og avtaler før dere sender "søknaden" eller bare sender den?

Leste et inlegg der en skrev at vedkommende hadde hatt prøvetimer med forskjellige behandlere, er dette vanlig? Dersom en får positiv respons ifra flere, hvordan avslår en de som en ikke velger? Hva sier en?

Skjønner at det kan virke som om jeg maser, men det var dette med meg og mennesker da... Usikker på allt og alle. Nå har jeg brukt to måneder på å ikke ta kontakt med noen behandler enda, og kommer ingen vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen,

jeg har ikke ringt, men bare sendt en del brev til adressene på listen.

Ble oppringt etter tre dager, og var så heldig å få et par avbestilte timer. Ellers har jeg fått noen av brevene i retur med beskjed om at det var fullt.

Prøvetimer betyr at du og behandleren bruker litt tid på å bli kjent. H*n finner om du får fortsette/om h*n kan hjelpe deg. Og selvfølgelig er det også viktig at du føler deg vel med behandleren.

Hvis du får tilbud fra flere har du anledning til å gå på slike prøvetimer. Du må finne ut hvem du liker best, hvem som kan hjelpe deg. Det kommer vel også an på hvor mye det haster, og hvilken terapiform du er interessert i.

Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...