Gå til innhold

Faens homsepatrulje…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åffer skal nabo'n på død liv støvsuge og styre så jævlig hver eneste mandag etter "Homsepatruljen" på TV 3…?

Skrevet

Send ham til meg?

Nabo'n eller patruljen…?

Skrevet

Nabo'n eller patruljen…?

Vel, så lenge de vasker og støvsuger kan det egentlig være det samme hvem av dem det er. Er nabo'n din noe kjekk?

Skrevet

Vel, så lenge de vasker og støvsuger kan det egentlig være det samme hvem av dem det er. Er nabo'n din noe kjekk?

Aner ikke. Har aldri sett så nøye på'a, siden jeg har pupp i heimen.

Skrevet

Ååå.. en kvinnelig nabo. Nei, da tar jeg homsene tror jeg.

Skrevet

... det skulle under Vince sitt svar, ja.

Skrevet

Du kan jo ønske deg en støvsuger, eller homse, til jul. Det er pinadø bare fem uker igjen.

Kizza1365380506
Skrevet

Kanskje de får dårlig samvittighet når de ser hvordan folk bor i homsepatruljen.

Mvh

Skrevet

Kanskje de får dårlig samvittighet når de ser hvordan folk bor i homsepatruljen.

Mvh

Jeg trur nok det er homsene som bør ha dårlig samvittighet… ‚-)

Skrevet

Du kan jo ønske deg en støvsuger, eller homse, til jul. Det er pinadø bare fem uker igjen.

Hmm, ja. Hva er adressen til nissen igjen?

Skrevet

Hmm, ja. Hva er adressen til nissen igjen?

Julenissen, 1440 Drøbak.

og svar får du. Nærmere jul.

Gjest ikkemegnei
Skrevet

Sikker på at det er det støvsugeren blir brukt til???

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...