Gå til innhold

Dere som røyker...

Anbefalte innlegg

Neida, ikke noe nedlatende, fanatisk pjatt fra min side, men heller et forslag om effektiv nedtrapping:

Dra på ferie til Tyrkia, lei motorsykkel og kjør til en søvnig liten landsby langt inni landet unna turiststedene. Se så etter en gammel mann som sitter å spiller Dam med seg selv mens han røyker et lokalt sigarettmerke uten filter. Kjøp en pakke som du tar med deg hjem.Riv av perforeringen så pakken er åpen. La den så ligge nederst i en skuff i godt og vel et år før du tar den frem en mandagskveld du er tom for sigg, ta ut en av disse sigarettene og røyk denne.

Du har nå deltatt i nedtrappingen fra 15 til en sigarett per dag uten problem. Det kan i alle fall jeg hoste under på.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126836-dere-som-r%C3%B8yker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

laguna1365380434

Jeg tror jeg vet hva du snakker om.

I fjor engang var jeg forlatt uten sigaretter oppe hos min mor(som bor langt utenfor sivilisasjonen) og fant butikk og bensinsajon akk så stengt.

Jeg fikk reddet meg fra det totale nervesammenbrudd ved hjelp av en pakke Tidemanns gul fra 1984..

Jeg røkte tre den kvelden + påfølgende morgen, ikke dårlig mot mine vanlige ca tjue på samme tid...;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126836-dere-som-r%C3%B8yker/#findComment-771808
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...