Gå til innhold

...med sprøyter i håndbagasjen!


Q-tips

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg skal ut å reise på 9. sprøyte dag. Vil nødig legge medisiner og sprøyter i kofferten, tenk om den ble borte! Med andre ord må dette taes med i håndbagasjen. Men hvordan forholder tollere seg til dette? Hvis de friker ut over en neglfil, regner jeg med at sprøyter ikke ville være særlig populært... Noen med erfaringer her?

gruble. gruble.

Klem fra Q-tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg reiste med sprøyter i kofferten i fjor høst fordi jeg var usikker på om de ville ta sprøytene i kontrollen. Selvsagt ble den borte - tok seg en tur til Tyskland selv om jeg reiste kun innenlands...Det var IKKE noe gøy. Heldigvis ringte jeg sykehuset slik at de laget til ny resept med medisiner som jeg brukte erstatningen fra SAS til å betale...Alt ordnet seg, men ta ikke den risken. Ring flyselskapet/kontrollen på flyplassen og spør hva som skal til for at det er ok at du passerer med viktig utstyr i handbagasjen slik at du slipper å oppleve at de tar det fra deg!

Lykke til og god tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...