Gå til innhold

sånn er det bare


Gjest zava

Anbefalte innlegg

jeg har allerede blitt utnyttet og da hjalp det ikke å være sint. Helt saklig. JEg er ikke ute etter medfølelse bare et svar. Hva skjer med sinnet da? Jeg er litt fortvilt i dag. Det snør ikke lenger. Har lyst til å legge meg ned og slutte å eksistere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner ikke deg, zava, så jeg vet ikke om du synes dette forslaget er helt fjernt. Men kjenner du boka "The courage to heal"? Vet ikke om den er oversatt til norsk, den engelske versjonen får du på nettbokhandler her i Norge, også på store bokhandler i Oslo.

Den er egentlig rettet til incestofre, men kan like bra for alle som har blitt bedritent behandlet på den ene eller andre måten. Av folk som ikke respekterer ens sinne. Den er svært konkret og har mange gode råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke deg, zava, så jeg vet ikke om du synes dette forslaget er helt fjernt. Men kjenner du boka "The courage to heal"? Vet ikke om den er oversatt til norsk, den engelske versjonen får du på nettbokhandler her i Norge, også på store bokhandler i Oslo.

Den er egentlig rettet til incestofre, men kan like bra for alle som har blitt bedritent behandlet på den ene eller andre måten. Av folk som ikke respekterer ens sinne. Den er svært konkret og har mange gode råd.

nei, ikke lest.

men jeg kan kjøpe den og rive den i stykker;)

fra spøk til alvor. takk for tipset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnet til noen som har blitt utnyttet kan kanskje plutselig dukke opp en dag...?

Jeg mener at det er bedre det kommer for sent enn aldri. Jeg tror det sier noen om at du har en selvoppholdelsesdrift.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...