Gå til innhold

Søvnklinikk


Gjest pomona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spørs hva du skal der, da :)

Jeg har bare hørt lovord om søvnklinikken i Bergen - så du kan nok føle deg helt trygg!

ja, hva skal jeg der; sove, sove,sove:) Kjekt med tilbakemeld. Takk. Håper at de klarer å få meg til å slutte med imovane, og skaffe meg en sunnere sovestil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sovesovesove

ja, hva skal jeg der; sove, sove,sove:) Kjekt med tilbakemeld. Takk. Håper at de klarer å få meg til å slutte med imovane, og skaffe meg en sunnere sovestil..

Betyr det at du lider av søvnmangel? Problemer med å sovne om kveldene?

Lykke til i alle fall - søvn er alfa og omega for en lykkelig hverdag!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr det at du lider av søvnmangel? Problemer med å sovne om kveldene?

Lykke til i alle fall - søvn er alfa og omega for en lykkelig hverdag!

:)

Ja, sliter med at jeg får angst når natta nærmer seg. Blir alt annet en trøtt når det er kveld... Plages også med for tidlig oppvåkning, etter en time eller to er det slutt på sovinga.. Ja, søvn er alfa og omega. Blir helt koko av å spinne rundt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sovesovesove

Ja, sliter med at jeg får angst når natta nærmer seg. Blir alt annet en trøtt når det er kveld... Plages også med for tidlig oppvåkning, etter en time eller to er det slutt på sovinga.. Ja, søvn er alfa og omega. Blir helt koko av å spinne rundt..

Uffda. Og angsten blir vel ikke bedre av at du er så underernært på søvn heller!

Håper du får hjelp på søvnklinikken, da, og at du klarer å komme inn i en god rytme!

Jeg er mer sånn at jeg kan sovne når som helst, - urettferdig at det skal være så ujevnt fordelt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...