Gå til innhold

Til kvinner som kan syklusen. (graviditet?)

Gjest eller spiller magen meg et puss?

Anbefalte innlegg

Gjest eller spiller magen meg et puss?

Dette er også postet på graviditetsforum, men spør her og og.

Fikk mensen søndag 26.10. mensen har vært litt uregelmessig i det siste. kommer noen dager fot tidlig eller for sent. bare snakk om to-tre dager. Var ferdig med mensen torsdag 30.10.

Hadde sex den 6.11, han hoppet av i svingen men fikk litt inni meg. Skulle hatt eggløsning tirsdag 11.11 etter min beregning. Kan jeg være gravid fordet?

Skal ha mensen nå 23.11, men har ømme bryster, pleier ikke å ha det. Og litt stikking i sidene. Har også søthunger, piser som en hest. Er trøtt og har veldig svingning i humøret. Er det tida for det nå eller kan jeg være gravid?

Jeg festa 8.11, 12.11, 15.11. HVIS jeg er gravid kan dette skade ungen da? Egget fester seg vel ikke med en gang?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127028-til-kvinner-som-kan-syklusen-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest blondy20

Etter min beregning (dersom du har 28 dagers syklus) skulle du vel hatt eggløsning den 9.? Åja, du kan godt ha blitt gravid.

du kan jo ta en sjekk på denne siden..

http://www.barnimagen.com

scroller du ned på slutten av side får se en termin beregning..under tema

den har eg gått etter..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...