Gå til innhold

Depresjon etter traumatiske fødsler....


Gjest Grossi

Anbefalte innlegg

Hei.

Lurer på hvor og hvordan jeg kan få best mulig hjelp etter to traumatiske fødsler.Det er så mye å skrive om dem at innlegget blir alt for langt.Men trenger hjelp nå... Noen som vet om noen som kan hjelpe meg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet at A-hus har en jordmor som jobber spesielt med angst for fødsler og vonde opplevelser etter fødsler.

Vet ikke hvor du føda men ville anbefale deg å ta kontakt med sykehuset du fødte på og aller helst snakke med jordmora som var med under fødselen.

Ellers hadde jeg god nytte av helsesøster.

Lykke til. Bra at du søker hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at A-hus har en jordmor som jobber spesielt med angst for fødsler og vonde opplevelser etter fødsler.

Vet ikke hvor du føda men ville anbefale deg å ta kontakt med sykehuset du fødte på og aller helst snakke med jordmora som var med under fødselen.

Ellers hadde jeg god nytte av helsesøster.

Lykke til. Bra at du søker hjelp.

Hei siffh.

Lurte bare på hva A-hus er ?

Første gangen jeg fødte mista jeg en hel masse med blod.Fikk 6 "poser" med blod(det vil si 3 liter), og andre gangen jeg fødte så kom barnet i sykebilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei siffh.

Lurte bare på hva A-hus er ?

Første gangen jeg fødte mista jeg en hel masse med blod.Fikk 6 "poser" med blod(det vil si 3 liter), og andre gangen jeg fødte så kom barnet i sykebilen...

hei igjen,

A-hus er det som tidligere het Sentralsykehuset i Akershus (SIA).

Det høres ut som du har hatt tøffe fødselsopplevelser. Jeg ville tatt kontakt med en jordmor på sykehuset du fødte på, var jeg deg. De skal være opplært til å hjelpe deg med disse opplevelsene. Jeg har selv god erfaring fra dem (og helsesøster) selv om min historie ikke er like dramatisk.

Jeg vet ikke hvor lenge dette er siden men uansett kan de finne fram fødselspapirene dine og snakke ut om det som skjedde. Alternativt kan de henvise deg til riktig vedkommende.

Ønsker deg lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...