Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk leiligheten så nå er det bare å sette igang :o)

Skrevet

Gratulerer!:-)

PS : Du må må sende den til Dorthe og ikke meg ;o)

Skrevet

Grattis!!!

Nå er det bare å legge ut forespørsel om flytte-hjelp her! :-) Jeg er sikker på at det er flere som gidder ta i et tak om du sier ifra når & hvor du trenger hjelp.

Du kan nå meg på [email protected] om du ikke vil ut med alle detaljer på web? Og så kan du jo oppfordre andre om å kontakte deg på mail også for å få vite det man trenger... :-)

Skrevet

PS : Du må må sende den til Dorthe og ikke meg ;o)

hehe..var jo til Dorthe da!

Skrevet

Grattis!!!

Nå er det bare å legge ut forespørsel om flytte-hjelp her! :-) Jeg er sikker på at det er flere som gidder ta i et tak om du sier ifra når & hvor du trenger hjelp.

Du kan nå meg på [email protected] om du ikke vil ut med alle detaljer på web? Og så kan du jo oppfordre andre om å kontakte deg på mail også for å få vite det man trenger... :-)

Mail er sendt :o)

Skrevet

Gratulerer ; og lykke til videre !!

Takk skal du ha:o)

hare1365380455
Skrevet

Gratulerer:) Kos deg med flytting. Og jul i ny leilighet!

Skrevet

Jeg har visst gått glipp av noe, men jeg forstår at du har "fått" deg leilighet! Gratuelerer så mye! :-)))

Skrevet

Gratulerer:) Kos deg med flytting. Og jul i ny leilighet!

Jeg er så glad, endelig var det min tur ;o)

Skrevet

Jeg har visst gått glipp av noe, men jeg forstår at du har "fått" deg leilighet! Gratuelerer så mye! :-)))

Jeg må betale da, 1 840 000 men det er greit. den er slik jeg vil og ligger rett borti gata :o)

Skrevet

Gratulerer så mye da, Dorthe ;-) Godt å bli ferdig til jul(?)

Skrevet

Gratulerer så mye da, Dorthe ;-) Godt å bli ferdig til jul(?)

Jeg regner med det hvis jeg bare for solgt min fort

Skrevet

Gratulerer! :o) Og lykke til med flyttinga.

Tusen takk :o)

Jeg både gleder og gruer meg nå, fælt å flytte fra denne leiligheten jeg har bodd i 14 år og trives så bra i. Men nå får jeg garasje og en leilighet som er lettere å vedlikeholde.

Skrevet

Fantastisk! Gratulerer, noen ganger går det bare ens vei!

Lykke til med flyttinga, og så håper jeg du får en saftig pris for den du selger!

Skrevet

Fantastisk! Gratulerer, noen ganger går det bare ens vei!

Lykke til med flyttinga, og så håper jeg du får en saftig pris for den du selger!

Takk skal du ha,

Jeg håper også på en saftig pris på den jeg eier nå :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...