Gå til innhold

Treig bevegelse og kommunikasjon

Anbefalte innlegg

Har en kamerat på 25 år som er den "treigeste" personen jeg vet om. Viste ikke at det gikk ann å prate så seint som ham før jeg traff ham. Alt han gjør går også utrolig treigt. Mye kan sammenlignes med han der Gunnar i Robinson. De er egentlig ganske like, ihvertfall i måten å prate på!

Jeg har aldri tatt opp dette med ham fordi jeg er redd for å såre ham.

Han har selv sagt at han har en tendens til å bruke litt lang tid på ting, men jeg kommenterte det ikke.

Hva kan disse seine bevegelsene og pratemønsteret komme av? Kan det være en slags nervesykdom?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127337-treig-bevegelse-og-kommunikasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tungdøl

Hehe! Nei han er faktisk i fra Arendal!

*S* Noen bare er sånn rett og slett. Har en onkel som er sånn. Jeg blir gal av ham. Verdens snilleste mann men herre jesebel...Hvis fyren har det bra og trives så får du bare beregne deg litt tid når dere treffes.

Gjest stoffskifte

Hvis man skal snakke om noen sykdom, så vil jeg i første rekke tenke på hypotyreose, en stoffskiftesykdom. Noen av de mange symptomene som kan forekomme med den sykdommen er treg tale og vanskeligheter med uttale, sen tankegang og tregere bevegelser.

www.stoffskifte.org og www.thyro.net har mer informasjon om dette.

Ellers finnes det jo mennesker som simpelthen _er_ så trege, uten noen påviselig årsak.

Annonse

Gjest utilgjengelig for sol

Hvis man skal snakke om noen sykdom, så vil jeg i første rekke tenke på hypotyreose, en stoffskiftesykdom. Noen av de mange symptomene som kan forekomme med den sykdommen er treg tale og vanskeligheter med uttale, sen tankegang og tregere bevegelser.

www.stoffskifte.org og www.thyro.net har mer informasjon om dette.

Ellers finnes det jo mennesker som simpelthen _er_ så trege, uten noen påviselig årsak.

"Ellers finnes det jo mennesker som simpelthen _er_ så trege, uten noen påviselig årsak."

Trøndere, med andre ord.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...