Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk litt problemer med å lese antall nuller ;o)

Men var det ikke du som nettopp fikk et svært lønnspålegg. Og hvor jobber du?

Skrevet

Fikk litt problemer med å lese antall nuller ;o)

Men var det ikke du som nettopp fikk et svært lønnspålegg. Og hvor jobber du?

Du tenker på den 200 000 nettokroners forhøyelsen jeg fikk i juli? Det stemmer det, men jeg er ikke så klysete at jeg ikke blir glad for 50 000 kr til.

Men når jeg tenker meg om, så er det ganske klysete å rope om det her. Greide bare ikke å la være.

Jeg jobber i utlandet.

Skrevet

Du tenker på den 200 000 nettokroners forhøyelsen jeg fikk i juli? Det stemmer det, men jeg er ikke så klysete at jeg ikke blir glad for 50 000 kr til.

Men når jeg tenker meg om, så er det ganske klysete å rope om det her. Greide bare ikke å la være.

Jeg jobber i utlandet.

Det er pr. år, ikke pr. måned.

Skrevet

Jeg jobber i utlandet.

Nei, det er klart at så klysete er du da ikke. 200 000 + 50 000 nå er ikke å forakte ;-)

Legg merke til at det er ingen her som har gratulert deg enda. Så nå griper jeg sjansen: Gratulerer med lønnshoppet!

Skrevet

Nei, det er klart at så klysete er du da ikke. 200 000 + 50 000 nå er ikke å forakte ;-)

Legg merke til at det er ingen her som har gratulert deg enda. Så nå griper jeg sjansen: Gratulerer med lønnshoppet!

Takk!

*Hater alle andre enn Rusle*

Skrevet

Jeg jobber i utlandet.

Ganske klysete er det ja absolutt, men det er da lov å være det innimellom, så lenge du ikke skryter av penga dine til vanlig...for det er jo lite sjarmerende da :o)

Grattis, du fortjener de sikkert :o)

Skrevet

Skål! og gratulerer.

Hater vel ikke meg nå?

Nei, nå er jeg bare fyllesyk. Takk!

Skrevet

Ganske klysete er det ja absolutt, men det er da lov å være det innimellom, så lenge du ikke skryter av penga dine til vanlig...for det er jo lite sjarmerende da :o)

Grattis, du fortjener de sikkert :o)

Fordi jeg fortjener det... Hehe. Takk!

Skrevet

Fordi jeg fortjener det... Hehe. Takk!

Jeg kan det på fransk og engelsk også...hvertfall uttalen :o) *slave av tv-reklame*

laguna1365380434
Skrevet

Gratulerer..:o)

Alltid kjekt med flere penger..

Gjest ikke misunnelig i det heeeele tatt  ......?
Skrevet

Høøh, det er vel ingenting! Barnetrygd for ett barn i løpet av ett år, netto!

Skrevet

Høøh, det er vel ingenting! Barnetrygd for ett barn i løpet av ett år, netto!

hehe - ja, hadde det enda vært så vel at barnetrygda var på 50000 på et år ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...