Gå til innhold

Hjelp vaskemaskinen bråker når den pumper!

Anbefalte innlegg

Bråker noe helt forferdelig, during.

Har vasket en dress med et tonn sand i den. Har skrudd opp og tømt filteret, fjernet en sandkasse, og skyllet + renset pumpehuset.

Bråker bare når den pumper (skal tømme eller sentrifugere), ikke når den drar inn vann eller "vasker".

Hjelp!

Fortsetter under...

Hva med en BH med spiler. Har du sjekket dine. De har en tendens til ålage en jævlaq bråk. Vel sand og men. Skyld nå de dressene før du tar de i vaskemaskinen.

Mvh

Jada, skal skylle fra nå av, hehe.

Nei, vasker bare bh'er i maskin en ytterst sjelden gang, og da bare i vaskepose. Og ingen av dem mangler spile.

Kizza1365380506

Jada, skal skylle fra nå av, hehe.

Nei, vasker bare bh'er i maskin en ytterst sjelden gang, og da bare i vaskepose. Og ingen av dem mangler spile.

Vel da har du ett problem spør du mer. Takke meg til AEG det har jeg. 20år er den og. Halv automatisk så jeg trenger nesten ikke tørketromle klærne engang. Ja du kan misunne meg. Jeg bruker nesten ikke strøm Billig i drift kan man si

Annonse

Vel da har du ett problem spør du mer. Takke meg til AEG det har jeg. 20år er den og. Halv automatisk så jeg trenger nesten ikke tørketromle klærne engang. Ja du kan misunne meg. Jeg bruker nesten ikke strøm Billig i drift kan man si

funker nå, var vel bare noen sandrester.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...