Gå til innhold

vakkert ansikt eller fin kropp?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

heller pent ansikt og ok kropp, enn stygg som f.. i ansiktet og råsexy kropp. Er jo ansiktet man ser først og ansiktet man ser på når man har en samtale. Er vanskelig å bli tiltrukekt av en som er mindre pen i ansiktet. Da må vedkommende ha utrolig mye sjarm og glimt i øyet i hvert fall..

Jeg er midt på treet både kropp og ansikt, og synes det er greit. Har endelig akseptert at jeg ikke blir noe supermodell! neida.. hehe..

Gjest Rynke eller fedme`?

Et ansikt kan være sjarmerende, selv om det ikke er vakkert.

Dog har jeg aldri sett en "mindre fin kropp" som har vært "sjarmerende"......

Når en kvinne over 35 slanker seg får hun ofte mange flere rynker i ansiktet. Hva ville du foretrukket, mange flere rynker og en slank kropp eller en lubben kropp med et nesten glatt ansikt? De lubne har jo ofte et penere ansikt enn de tynne synes jeg.

Annonse

Når en kvinne over 35 slanker seg får hun ofte mange flere rynker i ansiktet. Hva ville du foretrukket, mange flere rynker og en slank kropp eller en lubben kropp med et nesten glatt ansikt? De lubne har jo ofte et penere ansikt enn de tynne synes jeg.

Jeg ville foretrukket mange flere rynker og en slank kropp.

Men smaken er som baken - og jeg forstår godt at andre kan ha helt andre meninger om dette enn hva jeg har.

Synes ikke rynker er stygt på noen måte, men alt er selvfølgelig relativt - og må også sees i forhold til alder.

Gjest Foretrekker heller litt rynker takk.

Helt uenig.

Ansiktstrekkene og blir borte i et lubbent ansikt.Halsen blir ofte ikke

Vil heller ha noen rynker enn et sprengt ansikt uten personlighet, som er gjemt

bak masse fett, slik som Erna Solberg f.eks.

Hos meg var det motsatt. Jeg 'mistet' ansiktstrekkene da jeg var 'lubben'...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...