fint Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 Var til en underlivsundersÞkelse for et par uker siden,pÄ grunn av et sÄr ved de innerste kjÞnnsleppene.Legen sa det ikke kunne se ut som herpes, men ga meg en krem for eksem og sopp.Fikk vite for noen dager siden at jeg har den sÄkalte gjÊrsoppen. Har i den siste tiden hatt en del verk nesten som vokseverk i det hÞyre lÄret mitt, og vÊrt litt Þm pÄ innsiden av lÄret ogsÄ. Er redd for om det kan vÊre et tegn pÄ at jeg har herpes.?Soppen er pÄ vei bort, men er redd for om det kan ha vÊrt herpes i tillegg, er dette mulig eller har jeg rett og slett lest sÄ mye om herpes at jeg innbilt tror jeg har det? Er veldig frustrert sÄ jeg hÄper noen har noe svar til meg. Er det vanlig Ä ha slike "vokseverk" i mange dager fÞr du eventuelt fÄr utbrudd?Eller kan det vÊre helt andre ting? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 Skrevet 9. oktober 2019 Jeg ogsÄ har det sÄnn. Var til legen for et sÄr for et halvt Är siden, startet med Þmme utstrÄlinger pÄ innsiden av begge lÄr. Fikk ogsÄ til svar at det ikke var herpes, ved blodprÞve og penselprÞve fra sÄr. NÄ har de samme symptomene kommer tilbake, og jeg er redd det kan vÊre herpes likevel. Fant du ut noe mer? Anonymkode: 556c8...3da 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. oktober 2019 Skrevet 9. oktober 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ogsÄ har det sÄnn. Var til legen for et sÄr for et halvt Är siden, startet med Þmme utstrÄlinger pÄ innsiden av begge lÄr. Fikk ogsÄ til svar at det ikke var herpes, ved blodprÞve og penselprÞve fra sÄr. NÄ har de samme symptomene kommer tilbake, og jeg er redd det kan vÊre herpes likevel. Fant du ut noe mer? Anonymkode: 556c8...3da Du svarer pÄ en trÄd som er 16 Är gammel... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.